OMG. Moet ik dan nu constateren dat je kritiek tot nu toe op de plannen niet gebaseerd is op feitelijke kennis van plannen?Jelte Pieter Dijkstra schreef: BTW kan jij ons een link bezorgen waar wij de plannen op kunnen beoordelen?
gr.
Groet
Jos
OMG. Moet ik dan nu constateren dat je kritiek tot nu toe op de plannen niet gebaseerd is op feitelijke kennis van plannen?Jelte Pieter Dijkstra schreef: BTW kan jij ons een link bezorgen waar wij de plannen op kunnen beoordelen?
gr.
Tsja, Paul, wat is een betere visie en wie bepaalt dat. Visies kunnen verschillen. De kunst is om mekaar te kunnen vinden op een gemeenschappelijk gedeeld doel. Daarop inzetten op een ALV leidt tot meer dan onderling gekissebis wie gelijk heeft.Paul67 schreef:Juist! Maar ja, als je als je zelf het idee hebt dat je goed bezig bent (en/of als je misschien niet zo erg open staat voor verandering en/of kritiek, of misschien wel gewoon ronduit vind dat jou manier de enige en de beste is)...volhard je natuurlijk in datgene wat je doet. Verandering en misschien zelfs wel plaats maken voorHet NBV/bijenhuis zit in een te grote jas. Afstoten dus. Kleiner gaan wonen en veel meer richten op de kerntaken. Minder commercieel en meer beharteging en verankering van imkerbelangen bij overheden en telers en eventueel onderzoeksinstellingen.
mensen die een betere visie hebben wordt gezien als verliezen en dat ligt natuurlijk moeilijk...
Paul
Was algemene kritiek met de kennis van nu.OMG. Moet ik dan nu constateren dat je kritiek tot nu toe op de plannen niet gebaseerd is op feitelijke kennis van plannen?
Groet
Jos
Josr Berichten: 12Geregistreerd: 18 dec 2011 21:35
Aangezien ik verenigsloos ben, zal ik het secretariaat vragen om deze papieren.Inderdaad, vorige week hebben we de stukken ontvangen. Degenen die daar kennis van hebben genomen kunnen op basis van feiten hun mening geven .......
Ik heb de folder Bijenhuis 3.0 op de site gelezen.Inderdaad, vorige week hebben we de stukken ontvangen. Degenen die daar kennis van hebben genomen kunnen op basis van feiten hun mening geven .......
Mooie folder.r0bpl0mp schreef:Voor wie de plannen niet kent:
http://www.bijenhouders.nl/files/bijenh ... lowres.pdf
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 13 gasten