kerst- en nieuwjaarswensen 2011-2012

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
Gebruikersavatar
maartenkleijne
Moderator
Berichten:3582
Lid geworden op:di 21 nov 2000, 00:00
Imker sinds:1974
Aantal volken:3
Bijenras(sen):bastaard
Locatie:hilversum
Contacteer:
Re: kerst- en nieuwjaarswensen 2011-2012

Bericht door maartenkleijne » vr 30 dec 2011, 21:39

Van mijn kant ook voor een ieder de beste wensen. Ik hoor allerwege dat 2012 een bijzonder jaar wordt, laat het voor ons en onze bijen een bijzonder goed jaar zijn.
gr,
m

Gebruikersavatar
Bart de Coo
Moderator
Berichten:2977
Lid geworden op:wo 14 jan 2004, 20:34
Imker sinds:2003
Aantal volken:15
Bijenras(sen):Bastaard
Locatie:Dieren (Gld)
Contacteer:

Re: kerst- en nieuwjaarswensen 2011-2012

Bericht door Bart de Coo » za 31 dec 2011, 15:54

Vanmorgen om 09.00 uur kwamen we met een stel imkers bij mekaar op onze verenigingsstal, om de nodige volken te behandelen met oxaalzuur. De meeste kasten gingen open en er was niet één volk dat er zwak uitzag. Alle kasten zaten dik in de bijen en dik in het voer. Wat de bijen betreft belooft 2012 nu al een heleboel.

Ondertussen zijn we de hoofdhuurder van ons gebouwtje kwijt geraakt. Om die reden zullen we flink aan de bak moeten om nieuwe geldbronnen aan te boren. Ik heb best vertrouwen op de goede afloop. Dat neemt niet weg dat 2012 voor de NBV-afdeling Dieren spannend wordt. Over dit geval ga ik nog eens een boompje opzetten op het forum, denk ik.

Ik wens iedereen een geweldig bijenjaar 2012. Afgezien van allerlei profetieën rondom onze bijtjes wens ik verder dat al je wensen en verwachtingen uitkomen en dat je geen vervelende dingen zullen gebeuren.

Groet,

Bart de Coo

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten