Dar-Bert schreef:Kijk liever naar de beleidsmakers in Den Haag die zich door een bredere club experts zou moeten laten informeren.
Ik noem dit maar even netjes "nogal een amateuristische werkwijze"
Nederland als kennis-economie doet in dit geval mij aan als misleidende reclame.
De aflevering had beter "Moord op de honingbij 1,5" kunnen heten want de eerste helft was uitgezonderd de instrumenten in de tune exact gelijk aan het eerste deel.Voor mij weinig nieuws verder,want ik had het 2e kamer debat al op internet gezien.
Erg grappig om te zien hoe sommige mensen de term voorzorgsprincipe interpreteren.
Ik ben het overigens geheel met "de gedupeerde imker" eens dat het natuurlijk niet alleen om de bijen gaat maar om de veiligheid van de gehele voedselketen voor mens en dier.
Als ik me niet vergis waren in het verleden het de roofvogels die massaal het loodje legden door de DDT.
Enig idee hoe groot de energiebehoefte van een spitsmuis is?
Aardig teleurgesteld hier en daar,maar ik heb hoop in een goede afloop.
Wat dat betrefd is er ook niks nieuws onder de zon.
Wat hebben we allemaal al niet gezien? Loden waterleidingen,lood in de benzine,asbest,DDT.oplosmiddelen in verf,CFK's,cadmium in plastics en ik weet nog wel een aantal zaken op te noemen die nog steeds door weinig mensen als risico worden aangemerkt.
Tijd zal het leren.