Gisteren kwam een jongen 12 jaar vragen voor of ik hem wou helpen met het voorbereiden van een spreekbeurt over bijen.
Ik heb hem zo goed als ik kon geholpen en samen met hem een bijenkast opengemaakt.
Op een raam was alles te zien eitjes, larfjes, gesloten broed, stuifmeel, voer en zelfs de koningin.
Ik heb hem beloofd wat materialen ter beschikking te stellen, het imker pak heeft hij al mee
Mijn vraag is, heeft iemand iets digitaal wat hij eventueel kan gebruiken. ( stuur me een PB bericht )
Groetjes Henk
spreekbeurt
Moderator: Hans van der Post.
- Albert Stoter
- Contacteer:
Re: spreekbeurt
Heb je wat aan de spreekbeurten op Imkerpedia ?
- Erick
- Imker sinds: 2019
- Aantal volken: 1
- Bijenras(sen): Apis Mellifera Mengelmoes
- Contacteer:
HeHo schreef:Gisteren kwam een jongen 12 jaar vragen voor of ik hem wou helpen met het voorbereiden van een spreekbeurt over bijen.
Ik heb hem zo goed als ik kon geholpen en samen met hem een bijenkast opengemaakt.
Op een raam was alles te zien eitjes, larfjes, gesloten broed, stuifmeel, voer en zelfs de koningin.
Ik heb hem beloofd wat materialen ter beschikking te stellen, het imker pak heeft hij al mee
Mijn vraag is, heeft iemand iets digitaal wat hij eventueel kan gebruiken. ( stuur me een PB bericht )
Groetjes Henk
Kan je hem vragen om zijn spreekbeurt bij jou in te leveren zodat die ook op Imkerpedia geplaatst kan worden?Albert Stoter schreef:Heb je wat aan de spreekbeurten op Imkerpedia ?
Met een zonder vriendelijk groet,
Erick
Stof tot nadenken:
De natuur heeft de mens niet nodig, maar de mens wel de natuur
Lid van:
Imkervereniging Roer en Leudal
NBV
Erick
Stof tot nadenken:
De natuur heeft de mens niet nodig, maar de mens wel de natuur
Lid van:
Imkervereniging Roer en Leudal
NBV
- Wim Joosten
- Erelid
- Imker sinds: 2003
- Aantal volken: 1
- Bijenras(sen): bastaard
- Contacteer:
Wij hebben hier ook wat staan: http://www.bijenhouden.nl/assets/flash/ ... index.html
Leuk Albert, dat je ook werkstukken op imkerpedia hebt gezet!
Leuk Albert, dat je ook werkstukken op imkerpedia hebt gezet!
Met vriendelijke groet,
Wim
Wim
- Albert Stoter
- Contacteer:
En die flash staat daar ook vermeld.
Kijk eens op mijn blog. Al een tijd niet bij gewerkt, maar er staan wel een paar leuke dingen op.