Bij mij staan de plantenbakken met geraniums nog te bloeien en ze hebben ook nog knoppen.
Misschien gaan ze wel het nieuwe jaar halen.....
Pieter
Wat deed jij vandaag???
-
- Imker sinds: 2011
- Aantal volken: 10
- Bijenras(sen): buckfast pmoeren en F1
- Contacteer:
Re: Wat deed jij vandaag???
zo vanmiddag het hout op gehaalt wat op maat is gezaagt voor me dadant kast us kunnen we beginnen aan de 2de kast hout handel is heel blij als ik met de tekening aan kom hij word er moe van al die kleine stukjes zagen
paul

paul
Vriendelijke groeten p.zwartepoorte buckfastimkerij
Vandaag als zo vele keren naar de bijen tuin geweest . Ik was niet alleen de vos komt ook zo nu en dan kijken. Alles oke. Een kastanjeboom hier een jonkie van 5 jaar oud
laat zijn eind knoppen al aardig zwellen , hij staat ook op een gunstige plaats. H /G een Prettige jaarswisseling en een fijn bijenjaar voor iedereen. Emiel.
laat zijn eind knoppen al aardig zwellen , hij staat ook op een gunstige plaats. H /G een Prettige jaarswisseling en een fijn bijenjaar voor iedereen. Emiel.
- Oude Essink
- Erelid
- Contacteer:
emiel schreef: een Prettige jaarswisseling en een fijn bijenjaar voor iedereen. |
http://www.bijenhouden.nl/phpbb/viewtop ... =2&t=25509
Vandochtend met oxaalzuur behandeld. Totaal 25 volken. 23 prima en 2 zijn wat aan de kleine kant maar geen probleem
Ik had niet anders verwacht. Gewoon op tijd behandelen en regelmatig raten vernieuwen.

Ik had niet anders verwacht. Gewoon op tijd behandelen en regelmatig raten vernieuwen.
groet,
Peter
Peter
oliebollen gebakken met de sportvereniging was zeer succesvol zo'n 27 speciekuipemmers erdoorheen gebakken 
Arnold

Arnold