Pop-raadsel

Verwant aan honingbijen zijn talloze insecten. Veel imkers hebben er een speciaal oog voor ontwikkeld. Ook niet verwante insecten hebben vaak hun interesse.
heidecap
Berichten: 979
Lid geworden op: za 14 dec 2002, 22:21
Locatie: Netherlands
Contacteer:

Re: Pop-raadsel

Bericht door heidecap » vr 18 jun 2004, 22:51

Hallo Albert,

Bij mij duurde de verpopping wel heel erg lang (Hier had Hans v/d Post reeds voor gewaarschuwd) en toen de pop zelfs na mijn vakantie in Denemarken nog niet uitgekomen was heb ik hem weer in de tuin begraven. Wel had ik het plekje gemarkeerd!

Naar aanleiding van jouw laatste berichtje zojuist ben ik snel naar mijn tuin gegaan en aan het graven geslagen. Dit vond ik :

Afbeelding

Een uitgelopen pop dus en als ik jouw foto's bekijk is het precies hetzelfde vlindertje !

Leuk!, Groeten, Thomas

P.S. beste krantlezers en forumredactieleden, wees gerust, ik zal deze foto, die niets met bijen te maken heeft, weer snel van dit forum verwijderen zodat het geen storende vertragingen voor krantlezers met zich meebrengt en zodat ook de "bandbreedte" van het forum niet wordt aangetast ondanks de 29 kb van dit plaatje.

Rest mij nog de vraag waarom rubrieken als "verhalen, anecdotes en gedichten" met als uitnodigende tekst :
"Aan het bijenhouden valt veel te beleven. Voor velen de hoofdreden om zich op deze natuurhobby te storten. Wat kun je erover vertellen."
in het leven geroepen zijn.
Soms spreken beelden meer dan woorden ...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten