nadeel van honing

Over producten voor bijen (suiker) en van bijen (was/honing/stuifmeel/propolis enz.), recepten, en over de therapeutische mogelijkheden van deze produkten.
Frans vanTongeren
Berichten: 2016
Lid geworden op: wo 29 nov 2000, 00:00
Locatie: Nederland

nadeel van honing

Bericht door Frans vanTongeren » za 19 okt 2002, 18:45

Al jaren houd ik van honing; al zeventien jaar eet ik 's morgens en 'smiddags een boterham met honing. Ook raathoning is bij mij niet veilig!
Al jaren erger ik me aan de koplampen van auto's. Vooral in donker is het voor mij geen feest in het voertuig. Ik snap b.v. niet waarom ze de middenbermbeveiliging van snelwegen niet een half metertje hoger optrekken of er beplanting tussen zetten om van die verblinding af te zijn.
Maar..mien wief en ook anderen storen zich daar niet aan en dan ga je er toch over nadenken.
Een maand al heb ik me op rantsoen gezet. Nu eet ik om de dag alleen bij het ontbijt, een boterham met honing en zoete koekjes laat ik oud worden in de trommel. Het eten van een walnootje verdrijft de eetlust ook.
Dus..zal ik een pietsie aanleg voor diabetes hebben en kan honing -hoe gezond ook- in je nadeel werken.
Die felle koplampen kan ik nu veeeel beter verdragen! Ik zie nu ook verschil in kleurschakering van die lampen.
Wie wat weet.., barst maar los!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten