Hans van de Post

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Oude Essink
Erelid
Berichten: 3562
Lid geworden op: za 18 nov 2000, 00:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

Hans van de Post

Bericht door Oude Essink »

Hans van de Post
.
.
Afbeelding
Een van de mooiste foto's, die ik ooit zag van Hans van de Post, is deze opname van de het vrouwelijke Wilgenkatje. Merkwaardig genoeg maakte hij deze opname niet met een fototoestel: hij legde het katje onder de scan van zijn kopieerapparaat; en zie: de beste spiegelreflex verbetert de opname niet!
Hans is adembenemend creatief!



Voor de meeste lezers van het forum is alles, wat het forum te bieden heeft een grote vanzelfsprekendheid; met een beetje nadenken zal het snel duidelijk zijn, dat achter ons forum een team van vrijwilligers bezig is, die de vorm realiseren en met grote inzet het forum draaiende houden.
Eerst was Romée van de Zee de drijvende kracht achter alwat zich afspeelde; na Romée nam Henk van de Kolk het stokje over. Hans van de Post had al die tijd een essentiële rol bij alles wat gedaan moest worden. Na de betreurenswaardige dood van Henk kwam alles al snel op Hans neer; hij nam als een grote vanzelfsprekendheid de taak op zich en zonder zijn tomeloze inzet was in die barre omstandigheden het forum ter ziele gegaan. Sinds 1 Juli heeft Hans het stokje overgedragen na zich verzekerd te hebben van opvolgers die met dezelfde inzet ons prachtige forum voortzetten. Ikzelf behoor ook tot de oude garde en weet als nauwelijks iemand anders, wat Hans voor ons betekend heeft. Wat mij betreft Hans: Hartelijk dank voor wat je deed!! Het Forum gaat verder en gelukkig zul jij er nog steeds actief bij zijn.


Afbeelding
frits dalm
Berichten: 280
Lid geworden op: di 12 dec 2000, 00:00
Locatie: Nederland

Re: Hans van de Post

Bericht door frits dalm »

Hennie,
Ik ben het volledig met je eens wat je zei
over Hans.
Ik heb hem al laatst gemaild dat ik zijn inzet
voor het forum fantastisch vind.
De meeste avonden weer een forumkrant maken.
Heeft veel van zijn tijd gekost, hoop dat het zo blijft

Frits


Frits
Gebruikersavatar
Wim Joosten
Erelid
Berichten: 2755
Lid geworden op: do 09 okt 2003, 16:26
Imker sinds: 2003
Aantal volken: 1
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: Beilen
Contacteer:

Re: Hans van de Post

Bericht door Wim Joosten »

Ik wil me hierbij aansluiten. Hans een gedreven man binnen het forum. Hans, bedankt voor al je inspanningen voor het forum.

Met vriendelijke groet,
Wim
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten