Kerst- en nieuwjaarswensen 2010-2011

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
Gebruikersavatar
Rob en Yvonne
Berichten:37
Lid geworden op:do 07 jun 2007, 13:44
Locatie:Nederland
Contacteer:
Re: Kerst- en nieuwjaarswensen 2010-2011

Bericht door Rob en Yvonne » zo 26 dec 2010, 14:25

Afbeelding

Wij wensen u prettige kerstdagen en een honing zoet 2011
Rob en Yvonne Hermans

de vos roger
Berichten:1783
Lid geworden op:wo 07 sep 2005, 13:08
Locatie:Belgie -Oost-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Kerst- en nieuwjaarswensen 2010-2011

Bericht door de vos roger » zo 26 dec 2010, 17:04

Groetjes uit het ondergesneeuwde Vlaanderen
Afbeelding
roger

Gebruikersavatar
Bart de Coo
Moderator
Berichten:2977
Lid geworden op:wo 14 jan 2004, 20:34
Imker sinds:2003
Aantal volken:15
Bijenras(sen):Bastaard
Locatie:Dieren (Gld)
Contacteer:

Re: Kerst- en nieuwjaarswensen 2010-2011

Bericht door Bart de Coo » vr 31 dec 2010, 11:02

Ik wens u en de uwen een bijbehorend, bijbels, bijbelvast, bijgebeend, bijbetaald, bijgebleven, bijgeboekt, bijgebracht, bijdehand, bijdetijds, bijgedraaid, bijgedragen, bijeengebonden, bijeengebracht, bijeengedreven, bijeengehouden, bijeengekomen, bijeengeraapt, bijeengeroepen, bijeengeschraapt, bijgaand, bijgebouwd, bijgelovig, bijgenaamd, bijgegeven, bijgehaald, bijgekleurd, bijgeknipt, bijgekomen, bijkomend, bijkomstig, bijgelegd, bijgeleverd, bijgelicht, bijgemaakt, bijgemengd, bijgepast, bijpassend, bijgepleisterd, bijgepraat, bijgepunt, bijgereden, bijgeschaafd, bijgeschoold, bijgeschreven, bijgeslapen, bijgesloft, bijgesloten, bijgespijkerd, bijgesprongen, bijgestaan, bijgesteld, bijster, bijgestuurd, bijgetankt, bijgetekend, bijtend, bijtijds, bijgetrokken, bijverdienstig, bijgevijld, bijgevoed, bijgevoegd, bijvoeglijk, bijgevuld, bijgewerkt, bijwonend, bijwoordelijk, bijgezet en een bijziend, maar vooral een bijzonder 2011

Afbeelding

Achterin de tuin zie je, op ongeveer 2m hoogte mijn minikorfje waarin ik jaarlijks een reservevolkje aanhou. Gaat prima. Die laat ik in april een broedbak uitbouwen. Worden geweldige acacia-bijen. Links achterin de tuin nog net zichbaar mijn rode vlier en mijn gele budleia, gekregen van Roger de Vos. Ze doen het prima en ik hoop dat ze volgend jaar weer op veel bezoek mogen rekenen. Onder de korf steekt een stok uit de sneeuw. Daar had ik mijn fuchsia omheen geknoopt. Maar tegen deze sneeuwvracht is niets bestand, dus die fuchsia ligt ook op apegapen. Maar niet getreurd; we snoeien hem van het voorjaar terug en hup, daar gaat ie weer. Werd ook dit jaar weer prima bezocht, met name in oktober. Op de linker stoel een pijpenstropol in een pot. Doet het hartstikke leuk en eigenlijk best decoratief. Hij staat daar een beetje als trofee van mijn vlechtwerkzaamheden. Op de grond voor de stoelen twee reeksen potjes waarin ik wat gezaaid heb in november. Ik heb er grote teunisbloem in gezaaid - nateelt van een grote teunisbloem van Hennie Oude Essink - en hele mooie gele klaproosjes. Die bleven maar bloeien, tot in november aan toe, en ik heb er met name hommels op gezien.

Bart de Coo

Gebruikersavatar
harmjanwilbrink
Berichten:18
Lid geworden op:di 05 okt 2010, 12:46
Locatie:Moddergat
Contacteer:

Re: Kerst- en nieuwjaarswensen 2010-2011

Bericht door harmjanwilbrink » za 01 jan 2011, 00:31

Afbeelding

Bijkersgilde
Berichten:84
Lid geworden op:do 18 jun 2009, 09:37
Locatie:Nederland
Contacteer:

Re: Kerst- en nieuwjaarswensen 2010-2011

Bericht door Bijkersgilde » za 01 jan 2011, 09:29

Het Bijkersgilde wenst alle imkers, hun verwanten en hun bijen een goed en een gezond 2011.

Afbeelding

Wij hopen komend jaar weer veel bijenproducten te mogen keuren, want dat zou betekenen dat u allen een rijke honingoogst zult binnen halen.
Onze andere bezigheden willen wij u niet onthouden en deze zijn vanaf nu allemaal te volgen op de webpagina:
http://www.bitsandbees.nl/Bijkersgilde/Bijkersgilde.htm

Op 10 maart hebben wij onze jaarvergadering, waar wij alle belangstellenden welkom zullen heten, want daar hebben wij een mooie presentatie over de toepassing van honing in de voedselindustrie en de wereldwijde handel daarin. De moeite waard om dat eens van een andere kant te horen en te vernemen.

Ook zal het Bijkersgilde daar hun nieuwe boekje presenteren "Mede, maken, drinken en genieten"
Een lezing en een presentatie over mede wordt gegeven en aansluitend kan worden deelgenomen aan de cursus Mede maken die start op 19 maart.

Op de webstee is hier meer over te lezen.
Bijkersgilde - Waarborg voor kwaliteit.
Meer informatie op onze webstee: www.bijkersgilde.nl

Gebruikersavatar
André
Berichten:12
Lid geworden op:do 07 jun 2007, 23:58
Locatie:Nederland
Contacteer:

Re: Kerst- en nieuwjaarswensen 2010-2011

Bericht door André » zo 02 jan 2011, 16:49

   

Ieder een gelukkig en gezond bijenjaar 2011 toegewenst.
:be1:

Gebruikersavatar
Arnold
Berichten:204
Lid geworden op:vr 04 jul 2008, 13:35
Locatie:Beilen
Contacteer:

Re: Kerst- en nieuwjaarswensen 2010-2011

Bericht door Arnold » ma 03 jan 2011, 19:30

Gelukkig nieuwjaar allemaal maak er een mooi jaar van zal ik maar zeggen (Y)
[td][b][img]http://www.querico.nl/afbeeldingen/nieuws_bij.gif[/img][/b][/td][td][b]Aantal Volken[/b][/td][td][b]Aantal Potjes[/b][/td][td][b]Aantal Jaren Imker[/b][/td][td][b]Jaartal[/b][/td][td]-[/td][td]-[/td][td]-[/td][td][b]2009[/b][/td][td]1[/td][td]13[/td][td]1 Jaar[/td][td][b]2010[/b][/td][td]2[/td][td]15[/td][td]2 Jaren[/td][td][b]2011[/b][/td][td]3[/td][td]22[/td][td]3 Jaren[/td][td][b]2012[/b][/td][td]2[/td][td]6 ramen raathoning[/td][td]4 Jaren[/td][td][b]2013[/b][/td][td]2[/td][td]-[/td][td]5 Jaren[/td]
Honingoogst

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten