Bijen(werk) gezocht

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
Plaats reactie
Steekvlieg
Berichten: 12
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 21:07
Contacteer:

Bijen(werk) gezocht

Bericht door Steekvlieg »

Beste imkers,

Ik ben al een tijdje op zoek naar werk in het onderwijs (VMBO) of interne logistiek. Na ontslagen te zijn door bezuinigingen is het op dit moment moeilijk werk vinden. Misschien zijn er mensen die zelf werk voor me hebben of me kunnen helpen met het vinden van werk.

Ook kansen in de imkerij laat ik niet voorbij gaan. Stuur een mail of kijk op mijn linkedin.com- profiel en zoek dan naar Johan Eggebeen. Daar staan ook gegevens over mijn arbeidsverleden.

Groeten en alvast bedankt

Johan Eggebeen :wink:
Gebruikersavatar
Bart de Coo
Moderator
Berichten: 2977
Lid geworden op: wo 14 jan 2004, 20:34
Imker sinds: 2003
Aantal volken: 15
Bijenras(sen): Bastaard
Locatie: Dieren (Gld)
Contacteer:

Re: Bijen(werk) gezocht

Bericht door Bart de Coo »

Goed idee, Johan. Gewoon een hengel uithangen op het forum. Ik snap alleen slecht waarom je geen werk zou kunnen vinden in het onderwijs. Vmbo zei je? Gewoon open sollicitatiebrieven schrijven. Vmbo-scholen genoeg waar ze nauwelijks mensen kunnen krijgen. Ik kan het weten, want ik ben zelf leraar. Ik ben tot twee keer toe gevraagd of ik niet wilde solliciteren op de school waar ik nu werk. Kun je nagaan.

Groet,

Bart
Steekvlieg
Berichten: 12
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 21:07
Contacteer:

Re: Bijen(werk) gezocht

Bericht door Steekvlieg »

Dank voor het vele lezen. Ik sta er verstelt van hoeveel mensen ik hiermee bereik. En er is genoeg werk in het onderwijs, maar ik ben op 1 vak gericht en zit wat woonplaats ook in een rustige omgeving. ( Zeeland). Daarnaast heb ik mijn lesbevoegdheid nog niet en kan niet doorstuderen omdat de regering me dan beboet. Ik heb altijd naast mijn werken gestudeerd en ben nu zogenaamd een langstudeerder. Dat ik altijd gewerkt heb en daarnaast geleerd is voor de regering niet zo belangrijk. :?: Ook nemen ze op scholen op dit moment bijna geen studenten aan. :doh:

Johan
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 gasten