Afscheid en een nieuw begin

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
Romée van der Zee
Berichten:1218
Lid geworden op:di 14 nov 2000, 00:00
Contacteer:
Afscheid en een nieuw begin

Bericht door Romée van der Zee » zo 28 dec 2003, 20:45

Beste deelnemers aan het imkerforum,

Het afgelopen jaar heb ik naast mijn werk als webbeheerder veel tijd gestoken in het onderzoek naar bijensterfte 2002/2003. Ik ben van plan om in samenwerking met dr. C. Otten van het bijeninstituut in Mayen te komen tot een meerjaren-vervolgonderzoek.
Het is mij niet goed mogelijk beide activiteiten te combineren. Ik heb daarom enkele maanden geleden de webredactie en Henk van der Scheer (VBBN) aangegeven, dat ik als webbeheerder terug wil treden. Op de redactievergadering van 8 november jl. hebben wij daarover nadere afspraken gemaakt. Tot 1 januari blijf ik actief als webbeheerder, daarna wordt mijn functie door de redactie overgenomen. Op de eerstvolgende voorjaarsvergadering neem ik afscheid van de redactie.

Met bijenhouden.nl heb ik mij zeer verbonden gevoeld. De zekerheid dat het in handen blijft van een kwalitatief sterke redactie maakt het zetten van deze stap makkelijker.
Mijn vertrek als webbeheerder is geen afscheid van het imkerforum. Integendeel. Het zorgen dat alles bleef draaien, slokte zoveel tijd op, dat ik aan het schrijven over bijen nauwelijks meer toekwam. Ik hoop die draad weer op te pakken.

Romée van der Zee

Gebruikersavatar
Wim Joosten
Erelid
Berichten:2755
Lid geworden op:do 09 okt 2003, 16:26
Imker sinds:2003
Aantal volken:1
Bijenras(sen):bastaard
Locatie:Beilen
Contacteer:

Re: Afscheid en een nieuw begin

Bericht door Wim Joosten » zo 28 dec 2003, 22:35

Dan wil ik je als deelnemer van dit forum bedanken voor alles wat je gedaan hebt voor dit forum Afbeelding

Met vriendelijke groet,
Wim

Frans vanTongeren
Berichten:2016
Lid geworden op:wo 29 nov 2000, 00:00
Locatie:Nederland

Re: Afscheid en een nieuw begin

Bericht door Frans vanTongeren » ma 29 dec 2003, 08:43

Hoe zullen wij, imkers, Romee bedanken voor haar gedreven, creatieve, vakkundige, gedisciplineerde, onvervangbare inzet...?
-
(Maar..wanhopig moeten wij ons niet gaan voelen; ook daarvoor/ter voorkoming daarvan, heeft ze haar maatregelen genomen.
Zij schrijft:
Met bijenhouden.nl heb ik mij zeer verbonden gevoeld. De zekerheid dat het in handen blijft van een kwalitatief sterke redactie maakt het zetten van deze stap makkelijker)
-
Maar toch...
[:0]

Gebruikersavatar
wilde
Berichten:1641
Lid geworden op:do 03 okt 2002, 23:16
Imker sinds:1980
Aantal volken:15
Bijenras(sen):Bastaard
Locatie:Koudekerke
Contacteer:

Re: Afscheid en een nieuw begin

Bericht door wilde » ma 29 dec 2003, 12:29

Romée,
De reden van je gekozen vertrek als websitebeheerder blijkt inderdaad uit relatief weinig recente berichten over bijen-onderwerpen. Dat staat in schril contrast met het korte verleden van dit forum. Ik zoek wel eens in oude berichten en dan kon ik diverse diepgaande '“ zeer lezenswaardige - artikelen van jouw hand tegen. Ze zijn er dus wel, maar wat verstopt. Ik ben geen forumer van het eerste uur en heb dus ook veel van die berichten gemist. Aan één kant jammer dat je met het webbeheer wilt stoppen, maar het positieve is dan misschien weer wat meer productie van inhoudelijke teksten van jouw hand en brein. Daar verheug ik mij op.
Albert

Frans vanTongeren
Berichten:2016
Lid geworden op:wo 29 nov 2000, 00:00
Locatie:Nederland

Re: Afscheid en een nieuw begin

Bericht door Frans vanTongeren » di 30 dec 2003, 10:41

Een goede dag forummers,
Ik schreef:
Hoe zullen wij, imkers, Romee bedanken voor haar gedreven, creatieve, vakkundige, gedisciplineerde, onvervangbare inzet...?
Een mogelijkheid zou kunnen zijn, gelijk de zesde dag van januari, Romee te verrassen met...:

goud
wierook en
Mirre
Maak uw bijdrage over op 490096476 t.n.v. F. van Tongeren, Joppe
En ik zal langsgaan bij de Driekoningen voor een Koninklijk Geschenk

Imkerij Westland
Berichten:143
Lid geworden op:do 21 feb 2002, 13:12
Locatie:Nederland
Contacteer:

Re: Afscheid en een nieuw begin

Bericht door Imkerij Westland » ma 05 jan 2004, 11:39

Romeé,
Heel veel succes met je nieuwe uitdaging en we zijn uiteraard benieuwd wat de resultaten van jullie onderzoek zal zijn.
Bedankt voor je inzet als deskundige op IT-gebied en als constante factor voor het Forum.
Maarten

Frans vanTongeren
Berichten:2016
Lid geworden op:wo 29 nov 2000, 00:00
Locatie:Nederland

Re: Afscheid en een nieuw begin

Bericht door Frans vanTongeren » wo 07 jan 2004, 18:55

Leuk, leuk, leuk ...,
Iedere woensdag krijg ik een weekoverzicht thuisgestuurd van de bankdirecteur.
En zie..de eerste bedragen voor een GESCHENK aan ROMEE zijn overgemaakt!
Die vrouw, waar wij internet-imkers blij mee mogen zijn, heeft die waardering verdiend.
De volgende week woensdag zal ik u wederom op de hoogte brengen.
Wil u een bij-drage leveren, maak dan uw waardering over op rek.nr 490096476 t.n.v. F. van Tongeren te Joppe onder vermelding van 'ROMEE' of iets herkenbaars.
'Vlieg erin', zou ik zeggen!

Frans vanTongeren
Berichten:2016
Lid geworden op:wo 29 nov 2000, 00:00
Locatie:Nederland

Re: Afscheid en een nieuw begin

Bericht door Frans vanTongeren » wo 14 jan 2004, 17:15

Het begint te lopen...!
Hartverwarmende mensen hebben een bij-drage geleverd voor de inzet van Romee. Die vrouw heeft dat verdiend; zonder haar zouden wij elkaar niet digitaal hebben kunnen ontmoeten.
Als u een bij-drage wil leveren voor een geschenk aan Romee, maak dan een bedragje over met vermelding van de bedoeling aan F.v.Tongeren te Joppe rek.nr 490096476.

Frans vanTongeren
Berichten:2016
Lid geworden op:wo 29 nov 2000, 00:00
Locatie:Nederland

Re: Afscheid en een nieuw begin

Bericht door Frans vanTongeren » vr 16 jan 2004, 14:52

Beste mensen,
Kruip vooruit..
Maak een stap..
Doe een sprong..
-

en sing een song !
voor..
ROMEE

-
F.van Tongeren / Joppe
490096476

Frans vanTongeren
Berichten:2016
Lid geworden op:wo 29 nov 2000, 00:00
Locatie:Nederland

Re: Afscheid en een nieuw begin

Bericht door Frans vanTongeren » wo 21 jan 2004, 12:19

Ik zit me een beetje te schamen..
Waarom?
Omdat ik nog zo weinig gouden muntjes heb binnengekregen; een bedrag ter waarde van drie pakken kunstraat !
'Imkers zijn zuinig' wordt wel eens beweerd. Het lijkt wel zo te zijn.
Wij zitten met deze website vorstelijk op de eerste rij; daar heeft Romee voor gezorgd...!
Wij blijven daar maar zitten en wel voor..
een dubbeltje
Tot eind februari kunt u in actie komen en bedenken dat bijenhouden.nl een prachtig bouwstuk is dat uw waardering verdiend !
Breng dat tot uitdrukking door een bedragje over te maken op rek.nr. 490096476 t.n.v. F. van Tongeren te Joppe

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten