Niet prettig

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
de vos roger
Berichten:1783
Lid geworden op:wo 07 sep 2005, 13:08
Locatie:Belgie -Oost-Vlaanderen
Contacteer:
Re: Niet prettig

Bericht door de vos roger » wo 05 apr 2006, 18:42

Hallo Bertus, ik lees altijd met genoegen je berichtjes,en vele anderen ook.
Dus doordoen zou ik zeggen,laat de criticasters voor wat ze zijn en vertel wat je graag kwijt wil.
groetjes uit Vlaanderen

roger

Gebruikersavatar
willem
Berichten:731
Lid geworden op:di 18 feb 2003, 21:23
Locatie:Hilversum
Contacteer:

Re: Niet prettig

Bericht door willem » wo 05 apr 2006, 18:51

lijkt mij GEEN goed voornemen Bertus

Willem

x

Melinda
Berichten:42
Lid geworden op:zo 17 okt 2004, 14:35
Locatie:Nederland
Contacteer:

Re: Niet prettig

Bericht door Melinda » wo 05 apr 2006, 19:27

Misschien is het jalouzie of afgunst? Gerechtvaardigd of niet, weglopen is nooit een goede optie. Conflicten zijn er om opgelost te worden!

Ik hoop dat je van jouw besluit terugkomt zodat we nog veel van je kunnen lezen.

Groetjes,

Mel.

elmook
Berichten:104
Lid geworden op:wo 19 jan 2005, 20:34
Locatie:Nederland
Contacteer:

Re: Niet prettig

Bericht door elmook » wo 05 apr 2006, 19:34

Tenzij ik iets gemist heb heeft/hebben degene die jouw aanwezigheid niet prettig vinden dat niet openlijk op het forum kenbaar hebben gemaakt. Dat is op zijn zachtst gezegd niet zoals ik ben opgevoed. Dat pikken we toch niet? Laat degene die dit vind zich bekend maken, zodat het openlijk besproken kan worden.

Nogmaals, tenzij ik iets gemist heb.

Elmar

Gebruikersavatar
Harmen vd Ende
Berichten:258
Lid geworden op:za 04 jan 2003, 23:48
Locatie:Netherlands
Contacteer:

Re: Niet prettig

Bericht door Harmen vd Ende » wo 05 apr 2006, 20:34

Bertus,

Ik hoop dat je blijft, ik vind je bijdragen altijd erg goed en leerzaam.

Groeten harmen

Gebruikersavatar
apiario
Berichten:1431
Lid geworden op:wo 08 sep 2004, 20:20
Imker sinds:1976
Aantal volken:8
Bijenras(sen):Carnica
Locatie:Streefkerk
Contacteer:

Re: Niet prettig

Bericht door apiario » wo 05 apr 2006, 20:37

Beste allemaal,

Er is vogelgriep en bijna varkenspest, en nu is ook nog de forumpleuris uitgebroken.
Nu ben ik wel een beetje beduusd van de reactie , dat had ik ook weer niet verwacht
Ik heb het bericht er maar gauw afgehaald Maar velen weten niet waar het om ging. Het bevatte een stukje zelfspot over de zuunigheid van die meneer die zijn verf met water aanlengt dat hij zo zuunig is dat hij op zijn verjaardag trakteert op hagelslag, 1 voor iedere gast. En dat zijn bijen maar 1 suikerklontje krijgen en er over nadenkt dit nog in tweeën te doen.
Dat viel niet goed. Wat bij mij weer reactie opleverde
Nu heb ik altijd veel respect voor mensen die veel voor het forum doen zoals o.a. redactie Er gaat ongetwijfeld heel veel werk in zitten en bijna altijd belangeloos. Zo ook hier, ik snoep dat van mijn werktijd af. En ik ben er niet vlug in. En dan schiet het een en ander wel eens in het verkeerd keelsgat. En dacht ik stop er mee.
Maar goed de strijdbijlen zijn weer begraven , het virus is getemd en het sop voor het gaarkoken is weg gegooid en zo als Manni zegt de kop er veur

Ik ga er een nachtje over slapen en zal het een en ander in overweging nemen

Bertus

buckfast_beekeeper
Berichten:478
Lid geworden op:vr 29 apr 2005, 20:05
Locatie:Belgie
Contacteer:

Re: Niet prettig

Bericht door buckfast_beekeeper » wo 05 apr 2006, 21:03

Hallo Bertus,

Ook ik (en met mij blijkbaar velen) kan je beslissing niet begrijpen. Dat je er eens wil over slapen, is een reuze stap voorwaarts.

Dit forum is een verzamelplaats van enkele honderden meningen. De ene uit zijn mening al wat actiever en scherper als de ander. Wat bij de ene kwetsend is, zal door een ander heel anders worden ervaren. Dat we het niet altijd eens zijn met de mening van de anderen is de evidentie zelve. Het wil echter niet zeggen dat we voor een ander zijn mening geen respect mogen/kunnen hebben. De bijen zijn geen wiskunde. Het is geen exacte wetenschap [:(]. Wat op plaats A evident is, is dat dikwijls op plaats B niet. Het is dan maar zo.

Wat er achter de schermen van het forum via mail gebeurd. Daar hebben we natuurlijk geen zicht op.

Soms moeten zaken wel eens scherp worden gesteld om het te laten doordringen bij de anderen. Dat heb je dus duidelijk gedaan.

Laten we ieder in zijn waardigheid laten en de mogelijkheid bieden om zijn hersenspinsels aan het forum toe te vertrouwen. Ieder is vrij om zich bij bepaalde "spinsels" aan te sluiten of dit net niet te doen. Niemand heeft echter het recht om een forum lid, dat zich aan de doelstellingen van het forum houdt, te verbannen.

Ik wens je in alle geval veel sterkte met het relativeren/verwerken van het gebeurde.

mvg

Theo

Gebruikersavatar
maartenkleijne
Moderator
Berichten:3582
Lid geworden op:di 21 nov 2000, 00:00
Imker sinds:1974
Aantal volken:3
Bijenras(sen):bastaard
Locatie:hilversum
Contacteer:

Re: Niet prettig

Bericht door maartenkleijne » wo 05 apr 2006, 23:41

Toevallig kom ik nu pas in deze reeeks binnen vallen, Bertus. alles wat dringend tegen je gezegd moest worden is gezegd in voorgaande bijdragen en ik ben dankbaar dat ik je aanwezigheid en kwalitatief hoogstaande bijdragen niet ga missen, ook al had je best wel goede redenen om even geheel op tilt te gaan.

frits dalm
Berichten:280
Lid geworden op:di 12 dec 2000, 00:00
Locatie:Nederland

Re: Niet prettig

Bericht door frits dalm » do 06 apr 2006, 00:34

Bertus.
Als jij niet meer over de roterende kast schrijft,
wie neemt dan het stokje over??
Heb bewondering voor jouw onderzoek naar die kast.
verder was het verslag uit brasil ook altijd interessant.

Frits

Gebruikersavatar
apiario
Berichten:1431
Lid geworden op:wo 08 sep 2004, 20:20
Imker sinds:1976
Aantal volken:8
Bijenras(sen):Carnica
Locatie:Streefkerk
Contacteer:

Re: Niet prettig

Bericht door apiario » do 06 apr 2006, 09:38

Als jij niet meer over de roterende kast schrijft,
wie neemt dan het stokje over??
Heb bewondering voor jouw onderzoek naar die kast.
verder was het verslag uit brasil ook altijd interessant.
Beste Frits,

Ja dat is ook zo, ik ben ergens mee begonnen dan moet ik het ook maar afmaken. Nogmaals en ook voor de anderen bedankt voor de reactie Er gebeuren wel ergere dingen.

Wat ik ook eldres al heb gezegd, moet ik als oudere ook realiseren dat dit medium waar ik niet mee opgegroeid ben(ik heb nog op school op een lei geschreven),me vaak te weinig realiseer dat het door zoveel mensen gelezen wordt. Als je achter het toetsenbord zit richt je je vaak tot een persoon maar de werkelijkheid is dat je tegen duizenden mensen zit te kletsen. Het andere voordeel is als Arno in Brasil een tekeningetje nodig heeft, het er binnen tien minuten daar is.

Voor jou geld, is dat ik inmiddels drie kasten aan het voorbereiden ben om te gaan draaien. De reserve volken hebben nu twee ronde ramen gekregen om deze van broed te voorzien (had nu wel wat meer warmte willen hebben) Deze worden er starks uitgehaald en in de roterende geplaatst hopelijk met H.M. en anders gaat het hele volk er in.

Als ze dan niet zwermen en de mijten blijven op een aanvaardbaar nivau
zitten we aardig in de goede richting.

Bertus

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten