Ria, ik mis je..!

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
Plaats reactie
Frans vanTongeren
Berichten: 2016
Lid geworden op: wo 29 nov 2000, 00:00
Locatie: Nederland

Ria, ik mis je..!

Bericht door Frans vanTongeren » ma 03 sep 2001, 10:12

Op 21 mei '01 schreef ik over het missen van Ria van den Berg (Canada) op het scherm:
*
Ze zal toch niet in de Peace river ....!
---
Vandaag, 3 september, schreef Ria mij o.a. het volgende:

Hallo Frans,

Het leven staat goed, maar de zomer is voor ons altijd druk. Onze Peruaanse imker kwam een maand later dan gepland, dus de start was al druk omdat Leen en ik het met zijn tweeen moesten doen. Nu is het einde van het honing afhalen, dinsdag gaan de scholieren terug naar school en verliezen we vier hulpen. Er komt een moeder terug, maar gelukkig loopt het aantal te slingeren bakken af. We zitten momenteel al iets boven het bedrijfsgemiddelde en dus zijn we heel tevreden.
Sinds de zoemlijst er niet meer is, is het contact met Nederland wat minder.
Het imkerforum is prima, maar het komt er in drukke tijden niet van om daar naar toe te gaan.

groeten en in de winter hoop ik wat meer achter de computer te zitten,
Ria van den Berg.
-
Fr.hoera.. voor Ria..!

Romée van der Zee
Berichten: 1218
Lid geworden op: di 14 nov 2000, 00:00
Contacteer:

Re: Ria, ik mis je..!

Bericht door Romée van der Zee » vr 05 okt 2001, 16:53

Beste Frans,
Ik ontving laatst een bericht van Ria dat ze over een paar weken weer op het Imkerforum rond komt neuzen. Ze waren klaren met slingeren en bezig met voeren. Alle volken worden gewogen en daarvoor was het eigenlijk te mooi weer. Ik neem aan om te controleren of ze voldoende hebben opgenomen. Het schijnt dat de volken wat geïrriteerd raken van dat wegen. Dat merk je minder als het buiten sombert.
Romée

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten