We bestaan vandaag één jaar.

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
Plaats reactie
Romée van der Zee
Berichten: 1218
Lid geworden op: di 14 nov 2000, 00:00
Contacteer:

We bestaan vandaag één jaar.

Bericht door Romée van der Zee » ma 19 nov 2001, 09:46

Beste deelnemers,
Vandaag, 18 november, precies een jaar geleden, verscheen het eerste bericht op het Imkerforum. De site heeft daarna verschillende providers en namen gekend. Imkerforum.nl, Forumpagina.nl, en uiteindelijk Bijenhouden.nl. Door de inzet van een aantal schrijvers hebben veel imkers de weg naar het Imkerforum gevonden. Er zijn prachtige artikelen geplaatst. Wie iets over bijen en bijenhouden wil weten kan met de zoekfunctie heel wat informatie en interessante discussies boven tafel halen. De dagelijks verstuurde forumkrant maakt het volgen van berichten wel heel makkelijk. Bij ziekteuitbraken konden het afgelopen jaar binnen enkele minuten de deelnemers goed geïnformeerd worden, enz.
Inmiddels is Bijenhouden.nl gehuwd met de VBBN, waardoor het draagvlak verder vergroot is. Het proefprojekt "Groentje", is de eerste vrucht van deze samenwerking. Voor mijn gevoel liggen nog vele andere mogelijkheden in de komende jaren voor ons open.
Achter de schermen van Bijenhouden.nl is een redactie aktief, die ervoor zorgt dat alles goed verloopt.
Ik wil hen en alle anderen bedanken, die het afgelopen een bijdrage geleverd hebben. Ik ben benieuwd naar het komend jaar, en hoop dat heel wat nieuwe mensen hun eventuele drempelvrees overwinnen en van zich laten horen op het Imkerforum.
Romée van der Zee

Gebruikersavatar
Jan Kruit
Berichten: 305
Lid geworden op: vr 12 jan 2001, 00:00
Imker sinds: 1970
Aantal volken: 50
Bijenras(sen): Carnica
Locatie: Ter Apel Nederland
Contacteer:

Re: We bestaan vandaag één jaar.

Bericht door Jan Kruit » ma 19 nov 2001, 21:39

Van harte gefeliciteerd.
Natuurlijk alle mensen die het mogelijk gemaakt hebben een dergelijke site op te zetten en natuurlijk te onderhouden.
Ik ben zelf van mening dat we er een leuk medium bij hebben naast de verenigingsbladen.
Voordeel van het forum is natuurlijk dat het niet uit maakt waar je al dan niet lid van bent.
Een ding is zeker het brengt je dichter bij elkaar.
Maar laten we wel bedenken dat het nog niet voor een ieder bereikbaar is. Een reden te meer om zaken die hier worden besproken ook te verspreiden naar de andere imkers.
:D:oops::wink:



Met vriendelijke Imkersgroet
uit het "hoge Noorden"

Jan Kruit

http://www.kruit-marga-jan.tmfweb.nl

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten