De grootste darrenverzamelplaats van de Benelux

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
Plaats reactie
Bob de Graaf
Berichten: 36
Lid geworden op: za 18 nov 2000, 00:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

De grootste darrenverzamelplaats van de Benelux

Bericht door Bob de Graaf » ma 01 apr 2002, 14:25

Hoi bijenvrienden,

Het was weer vanouds gezellig op de bijenmarkt van Helchteren. Je komt er steeds meer 'Abeilles Hollandais' tegen die de verre reis hebben ondernomen om met andere @pistaartjes lekker over bijen te kletsen, en over andere zaken. Zoals gewoonlijk waren ze het zelden met elkaar eens, behalve over het weer:-)
Ze waren er (bijna) allemaal. Romee van der Zee met Tora, Hans van der Post met z'n bike, Els kleijendorst met haar onafscheidelijke 'Bijltje'. Jacqueline Sleegers met haar 'nateelt'. Mesjeu Renson in hoogst eigen persoon. (toch jammer dat hij alleen Frans spreekt. En ik heb zo'n moeite met alles wat Frans heet, zoals julie weten:-). Piet 'Beecoin' van Marsenille. Peter Bal. Leendert van den Bosch en nog vele andere @pistaartjes van het internet. Alleen Hugo de halve bij hebben we niet gezien. (jammer, maar op 1 vleugel is het ook een heel eind vliegen:-)

In ieder geval weer lekker bijgekletst en vrede gesloten met Els.

Tot volgend jaar en dan met veel meer.

Bobbee de Maashaas

J. Sleegers
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 20 nov 2000, 00:00
Locatie: Nederland

Re: De grootste darrenverzamelplaats van de Benelux

Bericht door J. Sleegers » di 02 apr 2002, 23:52

Bob de Graaf schreef:Ze waren er (bijna) allemaal. Romee van der Zee met Tora, Hans van der Post met z'n bike, Els kleijendorst met haar onafscheidelijke 'Bijltje'. Jacqueline Sleegers met haar 'nateelt'.
Die 'nateelt' is mijn dochter Angelique van 11. Die zat maar aan mijn hoofd te zeuren dat we naar Helchteren moesten gaan. En eigenlijk vond ik het wel een goed idee. Ik vond het ontzettend leuk om weer eens virtuele imkers in het echt te zien. Hoe kwamen jullie er bij dat ik misschien wel gestopt zou zijn? Morgen gaan de honingkamers er op.

Het is voor iedereen de moeite waard om tweede paasdag naar Helchteren te gaan in plaats van naar (schoon)ouders/meubelboulevard/Ikea e.d. Zeker nu met de euro, want de prijzen zijn gemakkelijk te vergelijken met de prijzen in Nederland.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten