Floriade 2002; een bezoek.

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
Gebruikersavatar
Oude Essink
Erelid
Berichten:3562
Lid geworden op:za 18 nov 2000, 00:00
Locatie:Nederland
Contacteer:
Floriade 2002; een bezoek.

Bericht door Oude Essink » ma 15 jul 2002, 19:51

Floriade 2002; een impressie

Al maanden gonst het om mij heen: Floriade 2002; da's niks; veel en verloren geld. Een mijnheer maakte er een busreis voor van 2,5 uur; hij had die busreis het mooiste gevonden. Vóór mij op de floriade liep er een trut, die mopperde dat zij geen bloemen zag, vlak naast een veldje met de prachtigste Wilgenroosjes n.b. Ik begrijp hier absoluut niets van; een paar paviljoens vielen wat uit de toon, dat van Roemenië bij voorbeeld; maar het merendeel was boeiend en goed verzorgd; kosten noch moeite gespaard om er iets moois van te maken; met mijn familie liep ik zes uren rond en heb nog lang niet alles gezien. Het was een geweldige dag! Het paviljoen uit Wageningen: prachtig! Meerdere constructies waar het element water verrassend werd toegepast en ga maar door.
Niet te beschrijven de volle tuinen met de meest boeiende en prachtige planten en bloemen; veel afwisselende soorten in schitterend harmoniërende kleuren, met bijen en hommels: niet te tellen.
Afbeelding
een van de vele bloemvariaties op de floriade; in mijn album in Florida onder 'bloemen'

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten