is er nog toekomst voor dit forum?

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
Gebruikersavatar
sailor1957
Berichten: 173
Lid geworden op: zo 30 mar 2014, 22:42
Imker sinds: 1981
Aantal volken: 7
Bijenras(sen): Carnica
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: is er nog toekomst voor dit forum?

Bericht door sailor1957 » za 02 jun 2018, 12:35

Dit forum is een onmisbare bron voor mij en geeft mij regelmatig nieuwe inzichten.
Het zou jammer zijn als het opgedoekt zou worden.
Ben meestal een gluurder maar stel ook wel eens een vraag waar ik over het algemeen een bevredigend antwoord op krijg.

Ga zo door graag!

AnnekeW
Berichten: 272
Lid geworden op: di 07 jun 2016, 15:35
Imker sinds: 2015
Aantal volken: 8
Bijenras(sen): Bastaard
Locatie: Gardes-le-Pontaroux, Charente, Frankrijk
Contacteer:

Re: is er nog toekomst voor dit forum?

Bericht door AnnekeW » zo 03 jun 2018, 21:04

Ook ik ben meer gluurder (hoewel het woord meelezer me meer bevalt :D ). Ik heb geen facebook, nooit gehad ook omdat de vluchtigheid ervan me niet bevalt. Ik ben juist heel blij met het bestaan van dit forum. Ik post niet veel, omdat ik hier geen tijd voor neem en omdat ik vaak het antwoord op mijn vragen al vind in oudere berichten of op imkerpedia. Houd hem alsjeblieft in de lucht, het is een waardevol forum voor mij en heeeeel veel andere imkers!

Marcje
Berichten: 475
Lid geworden op: vr 09 jan 2015, 19:08
Imker sinds: 2015
Aantal volken: 9
Bijenras(sen): Carnica
Locatie: Meetjesland Oost-Vlaanderen
Contacteer:

Re: is er nog toekomst voor dit forum?

Bericht door Marcje » do 07 jun 2018, 22:53

Laat ons hopen dat dit forum kan blijven bestaan, want hier is een schat aan info te vinden en maak daar geregeld gebruik van
De aanwezige zoekfunctie gebruik ik zelden, maar via Google kom ik hier het meeste terecht en als ik een specifieke vraag heb, dan ben ik hier altijd geholpen geweest :D
Tot vandaag was ik ook een volger van de blog van Ben, dus straks blijft er niet veel meer over

Ik ben vrij actief op een koiforum en ook daar zijn al veel forums gesneuveld maar niet door het toedoen van Facebook, maar door een verzuurde sfeer of wanbeheer, dus hier zit het helemaal goed :clap:

Doe zo verder en een dikke dank u wel aan de actieve leden die menig leden belangeloos helpen, ook al is het soms voor dezelfde terug kerende vragen

Groetjes

Marc
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten