VIRUS

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Gebruikersavatar
Jelte Pieter Dijkstra
Berichten:5028
Lid geworden op:ma 19 feb 2001, 00:00
Imker sinds:1998
Aantal volken:0
Bijenras(sen):baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
Locatie:Belgie
Contacteer:
Re: VIRUS

Bericht door Jelte Pieter Dijkstra » do 06 dec 2001, 22:48

Ik heb twee jaar met pegasus mail gewerkt en was geen probleem!

J.P.



Edited by - Jelte Pieter Dijkstra on 06/12/2001 22:49:28

Peter Bal
Berichten:141
Lid geworden op:do 15 feb 2001, 00:00
Locatie:Nederland
Contacteer:

Re: VIRUS

Bericht door Peter Bal » za 08 dec 2001, 18:44

Peter,

Hoe wil je met Pegasus Mail attachments verzenden en binnenhalen?

!Piet

Piet, dat is, zoals J.P. al schreef inderdaad geen enkel probleem.
Het is, denk ik (en onze systeembeheerder) een prima email programma.
Het enige waar ik problemen mee heb is het ontvangen van mail via verschillende POP 3 servers. Eigenlijk moet ik gewoon twee adressen weggooien en er maar een gebruiken.
Dit probleem is waarschijnlijk een kwestie van instellingen.

Groeten,
Peter Bal

Peter

Gebruikersavatar
Oude Essink
Erelid
Berichten:3562
Lid geworden op:za 18 nov 2000, 00:00
Locatie:Nederland
Contacteer:

Re: VIRUS

Bericht door Oude Essink » za 08 dec 2001, 22:27

WAT EEN ELLENDE. Ik meldde mij aan voor de 20% regeling bij Het Net en kreeg een (gratisch) CD ROM cadeau met een allesomvattende virusscan (THUNDERSTORE); aangemoedigd door alle verhalen in deze rubriek heb ik hem onmiddellijk geïnstalleerd; NU BEN IK VAN ALLE ELLENDE AF!!! ik had al een MacAfee en dacht: twee kunnen meer dan een.
De ellende die mijn actie teweeg bracht wens ik niemand toe: bij alles dat ik als programma opende, kreeg ik de melding "ONGELDIGE BEWERKING" en weg programma; na veel geoetel ging het iets beter, maar met de Internet explorer was het definitief gedaan; e-mail kwamen wel binnen, maar ik kon ze niet openen.
Ten einde raad: Thunderstore verwijderd; geen resultaat; harde schijf leeggemaakt en alles opnieuw geïnstaleerd; insiders kunnen zich voorstellen, wat dat betekent. Alles deed het weer!! Toen opnieuw de vertrouwde MacAffee erop. En Ja hoor: de ellende begon opnieuw "ONGELDIGE BEWERKING".
Na de verwijdering van MacAfee ging het weer goed, al zijn allerlei instellingen nog niet naar mijn zin, ben ik dagen kwijt met stress en werk ik nu zonder
virusscan. Ik vervloek al die "grapjassen" met hun vrolijke spelletjes en doe er snel het zwijgen toe want een aanklacht wegens discrimineren ligt op de loer.
met vr. groet,
hennie oes

Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten