Nicknames

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Gebruikersavatar
Jelte Pieter Dijkstra
Berichten:5028
Lid geworden op:ma 19 feb 2001, 00:00
Imker sinds:1998
Aantal volken:0
Bijenras(sen):baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
Locatie:Belgie
Contacteer:
Re: Nicknames

Bericht door Jelte Pieter Dijkstra » vr 06 mar 2009, 14:27

Ik heb twee jochies (8 en 6) die hun eerste stappen op internet zetten onder mijn begeleiding uiteraard. Ik zou het absoluut niet toestaan dat ze met hun eigen naam waar dan ook opereren. Degenen die het meest ageren tegen nicknames zijn stoere sterke mannen, maar er zijn zat groepen die zich ook op internet moeten beschermen helaas. Het gaat niet om degene die de nickname gebruikt die wat te verbergen heeft. Het blijkt dat jammer genoeg er dusdanig veel misbruik van gegevens wordt gemaakt dat sommigen zich moeten beschermen. Ook op een op zich onschuldig forum als dit. Kindermisbruik en identiteitsfraude zijn tegenwoordig aan de orde van de dag. Jammer genoeg zijn nicknames tegenwoordig gewoon noodzakelijk.
Ongewenst wellicht, maar ik ben het eens met de strekking van deze bijdrage. Laten we 'fier' zijn op ons vertrouwd en beschermd digitaal imkerwereldje.

JP

Gebruikersavatar
hans hoogendoorn
Berichten:929
Lid geworden op:di 18 mei 2004, 19:06
Locatie:Veelerveen
Contacteer:

Re: Nicknames

Bericht door hans hoogendoorn » vr 06 mar 2009, 14:35

[quote="Jelte Pieter Dijkstra"]

[quote]Ik heb twee jochies (8 en 6) die hun eerste stappen op internet zetten onder mijn begeleiding uiteraard. Ik zou het absoluut niet toestaan dat ze met hun eigen naam waar dan ook opereren. Degenen die het meest ageren tegen nicknames zijn stoere sterke mannen, maar er zijn zat groepen die zich ook op internet moeten beschermen helaas. Het gaat niet om degene die de nickname gebruikt die wat te verbergen heeft. Het blijkt dat jammer genoeg er dusdanig veel misbruik van gegevens wordt gemaakt dat sommigen zich moeten beschermen. Ook op een op zich onschuldig forum als dit. Kindermisbruik en identiteitsfraude zijn tegenwoordig aan de orde van de dag. Jammer genoeg zijn nicknames tegenwoordig gewoon noodzakelijk.[/quote]

Ongewenst wellicht, maar ik ben het eens met de strekking van deze bijdrage. Laten we 'fier' zijn op ons vertrouwd en beschermd digitaal imkerwereldje.

JP
[/quote]
Zo zie je maar, dat van gedachten en meningen wisselen
omstandigheden naar voren komen waar we zelf niet aan gedacht hebben.
Ben het hier ook helemaal mee eens !

Gebruikersavatar
Jeroenvt
Berichten:1535
Lid geworden op:do 06 sep 2007, 21:44
Aantal volken:5
Bijenras(sen):hele leuke
Locatie:Hoogland - Nederland
Contacteer:

Re: Nicknames

Bericht door Jeroenvt » vr 06 mar 2009, 16:47

Voor nieuwe deelnemers is er nu de rubriek even voorstellen.

--
Mvg Jeroen van Tol
http://www.bijentuin.nl
http://www.imkervereniging-zuidflevoland.nl

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten