Kiezen tussen democratie of communisme

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Henk Klok
Berichten: 761
Lid geworden op: wo 17 jan 2001, 00:00

Re: Kiezen tussen democratie of communisme

Bericht door Henk Klok » za 20 dec 2003, 10:28

Ja A3, zo zou het moeten (en dan bedoel ik het eerste deel van jouw reactie :-).
groet,
Henk

J. Sleegers
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 20 nov 2000, 00:00
Locatie: Nederland

Re: Kiezen tussen democratie of communisme

Bericht door J. Sleegers » ma 12 jan 2004, 23:54

Jelte Pieter Dijkstra schreef:
Geachte forummeerdere, (dit bericht is voor wie het aangaat.)

Zo langzamerhand raak ik toch ietsje pietsje pissig dat onderwerpen ZOMAAR gesloten worden. Ik heb hier in het verleden al meerdere keren over gezeurd.
J.P. (voelend als een Rus)
Beste JP,

Er werd gevraagd om een voorbeeld. Ik heb laatst een vraag gesteld over wat de beste tijd is om mijn bijenvolken te verkopen. Dus: lente, zomer, herfst of winter.
Vanwege mijn a.s. echtscheiding en het gedoe er omheen, heb ik een tijdje niet op het forum gekeken. Kijk ik vandaag, zie ik dat er allerlei dingen worden bijgehaald die er niets mee te maken hebben.
Kan ik er niet op reageren, want het onderwerp is gesloten! Daar baal ik van.[V]

Ik vind dat een beheerder die stukjes niet bij dat onderwerp moet plaatsen. Want ze gaan helemaal niet over de vraag die ik heb gesteld. Of dat er een berichtje bij moet komen in de trant van: "Blijf bij de eerst gestelde vraag".

Van mij mogen imkers kletsen zoveel ze willen, maar als ik kijk wat voor antwoorden ik heb gekregen op mijn vraag, dan kunnen ze beter gaan MSN-nen!

Behalve de paar mensen die de moeite hebben genomen om echt te bekijken wat nou mijn vraag was, en daar een serieus antwoord op hebben gegeven.[:)]

Even ter geruststelling: zolang ik nog geen ander huis heb blijven de bijen gewoon in de tuin staan.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten