Rust zacht ...... Redactie

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Plaats reactie
Els Kleijnendorst
Berichten: 976
Lid geworden op: zo 07 jan 2001, 00:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

Rust zacht ...... Redactie

Bericht door Els Kleijnendorst »

[center]Rust zacht . . . . . redactie[/center]

Met grote droefheid moet ik constateren dat het schip 'Bijenhouden.nl'
Gebruikersavatar
Hans van der Post.
Moderator
Berichten: 8259
Lid geworden op: di 21 nov 2000, 00:00
Imker sinds: 1962
Aantal volken: 4
Bijenras(sen): F1 carnica VSH
Locatie: Oegstgeest
Contacteer:

Re: Rust zacht ...... Redactie

Bericht door Hans van der Post. »

Els wat zit je dwas; aan de voorkant van het scherm lijkt het rustig maar ja aan de achterkant.............
Gebruikersavatar
maartenkleijne
Moderator
Berichten: 3582
Lid geworden op: di 21 nov 2000, 00:00
Imker sinds: 1974
Aantal volken: 3
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: hilversum
Contacteer:

Re: Rust zacht ...... Redactie

Bericht door maartenkleijne »

Ik zou zeggen: goed zo houwen zo.
Geen nieuws is goed nieuws.
Het Forum moet vooral lekker doorgaan en niet alsmaar innoveren, daar schiet niemand wat mee op. Het innoveren gebeurt wel, maar door de steeds wisselende bijdragen van de gasten.
De redactie doet z'n werk vooral goed als niemand er wat van merkt.
Gebruikersavatar
Gerard van Gastel
Berichten: 440
Lid geworden op: wo 09 jun 2004, 13:49
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Rust zacht ...... Redactie

Bericht door Gerard van Gastel »

Bijenhouden.nl is toch meer dan alleen dit forum!!
Mijns inziens functioneert het prima, zowel de site als het forum.

'Zelfs tot een 'help'
DaanL
Berichten: 314
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 17:00
Locatie: Netherlands
Contacteer:

Re: Rust zacht ...... Redactie

Bericht door DaanL »

Hans van der Post is in Uw eerste topic, en in uw tweede nu ook de eerste die reageert en vraagt om uitleg. Moet hij zeggen "oke, we schaffen het af?" Mijn inziens moet er eerst overlegd worden en nagevraagd bij de oprichter van het forum waarom deze mogelijkheid een mogelijkheid is. Als ik me niet vergis, zijn er veel meer van dit soort forums, natuurlijk met andere catogorien enzo, maar volgens mij betstaat er een format van het forum. Ik vind het onderwerp van dit topic erg overdreven en kinderachtig ook, een titel als "waarom word er niet gereargeerd" kan volgens mij ook prima. Ook denk ik dat U met dit soort vragen beter direct bij de redactie aanklopt, en niet via een openbaar forum, zodat mensen zoals ik hun mening geven.

Verder wil ik de redactie en met name HansVDP complimenteren dat hij toch iedere avond wat van de forumkrant maakt, meedenkt met ieders problemen, en vooral over het forum. Ik zou ook haast zeggen dat de titel van dit onderwerp bijna kwetsend is voor de mensen die bijna dag en nacht zo hard aan dit forum werken. Ik denk dat dat ook wel eens gezegd mag worden.

Ik maak aan dit, mijn inziens, totaal overbodigeonderwerp geen woorden meer vuil, deed dat nu tot 2 keer toe om mijn irritatie uit te spreken, en hoop dat dit forum, al dan niet anoniem gewoon een gezellig forum blijft waar over bijenword gepraat en niet over anonieme deelnemers of zinkende schepen.

Gegroet,
D. Ludwig
Gebruikersavatar
Jelte Pieter Dijkstra
Berichten: 5028
Lid geworden op: ma 19 feb 2001, 00:00
Imker sinds: 1998
Aantal volken: 0
Bijenras(sen): baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
Locatie: Belgie
Contacteer:

Re: Rust zacht ...... Redactie

Bericht door Jelte Pieter Dijkstra »

Ik wil er toch even het volgende van zeggen: ik ken Els persoonlijk. En ik ken ook enkele redactieleden en/of rubriekbeheerders persoonlijk. Dit forum is mij erg dierbaar en ik weet wel zeker dat voor Els en andere redactieleden het forum hun net zo dierbaar is! Het heeft dan ook geen zin om in deze rubriek op de man te spelen, want alle vrijwillgers hier op het forum zijn stuk voor stuk kanjers.
Ik denk dat het pittige stukje van Els meer als een oproep moet worden gezien om toch enige zaken eens in wat meer openheid bespreekbaar te maken. Ik vind ook dat het nog ontbreken van een eindbeheerder toch wel zorgelijk is. Ook het feit dat er geen notulen meer zijn verschenen van redactievergaderingen zou eigenlijk niet moeten...... Nogmaals dit is geen verwijt, maar wel een verzoek om te kijken of het niet anders kan. De tragische dood van Henk Klok, de voormalige eindbeheerder, speelt denk ik ook hierin ook een diepere rol van betekenis. Niemand die zijn overlijden kon voorzien.
Dit forum is een groot succes. Met name in het binden van verschillende groepen uit verschillende landen, waar (Nederlandse) imkerverenigingen vaak moeite mee hebben. Nu in Nederland fusies voor de deur staan of al zijn afgerond zou het wenselijk zijn om een sterk forum bestuur/redactie te hebben om zo het forum aan te prijzen/en nog beter in de markt te positioneren.

jp.
Gebruikersavatar
Jelte Pieter Dijkstra
Berichten: 5028
Lid geworden op: ma 19 feb 2001, 00:00
Imker sinds: 1998
Aantal volken: 0
Bijenras(sen): baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
Locatie: Belgie
Contacteer:

Re: Rust zacht ...... Redactie

Bericht door Jelte Pieter Dijkstra »

Een beetje voorbarige reactie (eigenlijk zou eerst een van de leden van de redactie gelegenheid moeten hebben om te reageren): als er mogelijk sprake is van een opvolger probleem binnen de redactie van het forum, wat niet onoverkomelijk is, kan ik me voorstellen dat de redactie bijvoorbeeld een advertentie plaats in een van de bijenbladen (ook Belgische) met de oproep voor nieuwe webredactieleden/eindbeheerder.

jp
Lammert van Beek
Berichten: 176
Lid geworden op: do 08 aug 2002, 18:02
Locatie: Netherlands
Contacteer:

Re: Rust zacht ...... Redactie

Bericht door Lammert van Beek »

[quote="Els Kleijnendorst"]

[center]Rust zacht . . . . . redactie[/center]

Met grote droefheid moet ik constateren dat het schip 'Bijenhouden.nl'
piml
Berichten: 250
Lid geworden op: wo 03 apr 2002, 10:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Rust zacht ...... Redactie

Bericht door piml »

Als 'professioneel' (eind)redacteur voor diverse landelijke - en regionale media heb ik al eerder aangegeven een helpende hand aan het forum te willen bieden cq. te willen aanreiken.....


Groeten,

Pim Lemmers
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 7 gasten