Veiligheids.Form.Oxzaalzuur

Onderwerpen als varroa, Amerikaans vuilbroed en secundaire infecties bij bijen.
Gebruikersavatar
wilde
Berichten:1641
Lid geworden op:do 03 okt 2002, 23:16
Imker sinds:1980
Aantal volken:15
Bijenras(sen):Bastaard
Locatie:Koudekerke
Contacteer:
Re: Veiligheids.Form.Oxzaalzuur

Bericht door wilde » di 11 mar 2003, 00:06

Romeé,
Toen ik ruim 3 weken geleden deze tekst schreef en ik kreeg deze reactie niet, verbaasde me dat. Zo gaat het immers alijd? Wie de kat de bel aanbindt.....
Ik zou niet onbereid zijn eraan mee te werken, maar ik heb zelf erg weinig gegevens. Zou om te beginnen een oproep aan een ieder die hier wel eens wat rondbladert, alles wat te pakken te krijgen is in te zenden, geen goed idee zijn? Dan krijg je vermoedelijk wel een radjetoe van kwaliteiten terug, maar dat is minder erg. Dan heb je alleen wat werk aan selecteren en bepalen wat je mist. Misschien van dat laatste wel erg veel. Het formulier van Minne is overigens hier heel beroerd weergegeven omdat de tabelfunctie wegvalt, waardor het lijkt alsof hij wat slordig aan het typen is geweest. Mijn primaire vinnige reactie was deels (achteraf ten onrechte, waarvoor excuses Minne) mede daarop gericht. Hij heeft me het origineel toegezonden en dat ziet er zeer bruikbaar uit.
Imkergroeten, Albert

Romée van der Zee
Berichten:1218
Lid geworden op:di 14 nov 2000, 00:00
Contacteer:

Re: Veiligheids.Form.Oxzaalzuur

Bericht door Romée van der Zee » di 11 mar 2003, 09:52

Ik werd de afgelopen weken in beslag genomen door mijn werk. De andere redactieleden hebben mijn deel overgenomen.

Als Minne een *jpg of *gif bestand van de tabel zou maken, dan zou de layout wel goed overkomen.

Het is inderdaad een klus om een goed dossier op te bouwen. Je hebt een goede voorzet gegeven door eerst de struktuur aan de orde te stellen. Misschien is het goed om een nieuwe reeks te starten over dit onderwerp in de rubriek vragen en opmerkingen over het imkerforum..
Als de struktuur goed is zouden we als test een dossier over oxaalzuur kunnen opzetten. Op het internet is veel te vinden.
met weer een groet van Romée

Gebruikersavatar
wilde
Berichten:1641
Lid geworden op:do 03 okt 2002, 23:16
Imker sinds:1980
Aantal volken:15
Bijenras(sen):Bastaard
Locatie:Koudekerke
Contacteer:

Re: Veiligheids.Form.Oxzaalzuur

Bericht door wilde » di 11 mar 2003, 19:20

Dag Romée,
Zou de PPO (Ambrosiushoeve) niet beschikken over veel van dit materiaal? Of denk ik dan verkeerd?
Waar staat PPO ook al weer voor, want dat ben ik even kwijt?

Imkergroet, Albert de Wilde

Romée van der Zee
Berichten:1218
Lid geworden op:di 14 nov 2000, 00:00
Contacteer:

Re: Veiligheids.Form.Oxzaalzuur

Bericht door Romée van der Zee » wo 12 mar 2003, 00:06

Je zou het ze eens kunnen vragen.
PPO staat voor:
Praktijkonderzoek Plant & Omgeving
grtn
Romée

Minne Bonnema.
Berichten:252
Lid geworden op:za 06 jan 2001, 00:00
Locatie:Nederland
Contacteer:

Re: Veiligheids.Form.Oxzaalzuur

Bericht door Minne Bonnema. » za 15 mar 2003, 17:49

Voor Romee,
>>Als Minne een *jpg of *gif bestand van de tabel zou maken, dan zou de layout wel goed overkomen<<
Het oxzaalzuur document om te vormen tot Jpg of Gif zie ik geen kans toe, wel tot een Html document hoe neemt het forum een dergelijks iets op ! Groeten Minne.

Romée van der Zee
Berichten:1218
Lid geworden op:di 14 nov 2000, 00:00
Contacteer:

Re: Veiligheids.Form.Oxzaalzuur

Bericht door Romée van der Zee » za 15 mar 2003, 19:06

Dag Minne:wink:
HTML is uit veiligheidsoverwegingen niet toegestaan op het imkerforum, zoals eigenlijk bij vrijwel alle forums op het internet.
Maar als je de kolomopmaak op je pc hebt staan, dan kun je een schermafdruk maken. Druk daarvoor gelijktijdig op de toetsen alt en print scrn.
Daarmee is automatisch een beeldbestand op je klembord geplaatst. Open nu een fotobewerkingsprogramma en plak de afbeelding vanuit het klembord. Nu even dat gedeelte uitknippen waar je kolom staat en het plaatje op de gebruikelijke manier plaatsen. zie vragen in het menu.
Romée

Minne Bonnema.
Berichten:252
Lid geworden op:za 06 jan 2001, 00:00
Locatie:Nederland
Contacteer:

Re: Veiligheids.Form.Oxzaalzuur

Bericht door Minne Bonnema. » ma 17 mar 2003, 19:29

Voor Romee,
Helaas past niet het gehele formulier op het beeld, bij printscreen krijg je dus maaar een gedeelte van het Formulier als Jpg of Gif bestand.Is er mischien een manier om het geheel om te vormen?
Groeten Minne.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten