Hallo allemaal

Dit is de plaats waar je jezelf kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Deze rubriek is niet om vragen te stellen, of discussies over wat u van plan bent, daar heeft u een heel forum voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans_A
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 30 mei 2014, 20:36
Imker sinds: 2014
Aantal volken: 3
Bijenras(sen): Carnica
Locatie: Noord Limburg
Contacteer:

Hallo allemaal

Bericht door Hans_A » vr 30 mei 2014, 21:15

Hallo,

Ik zou mezelf even netjes aan iedereen willen voorstellen. Mijn naam is Hans. Ik woon in noord Limburg en ben sinds dit jaar lid van een imkervereniging. Momenteel volg ik daar met veel plezier de basiscursus en heb ik inmiddels al drie volken en een mooie (al zeg ik het zelf) bijenhal gebouwd voor maximaal 10 volken. Ik heb zo'n gevoel dat dit een hobby is waar ieder seizoen weer iets nieuws brengt en dus nooit zal vervelen. Ik merk nu al dat ik veel bewuster door de natuur loop en zo veel meer zicht krijg op de drachtplanten en de eco systemen in mijn lokale omgeving.
Ik hoop op deze forum nieuwe mensen te leren kennen, kennis op te doen door vragen te stellen en in de toekomst ook af en toe andere te kunnen helpen met advies.

Groetend,

Hans

Gebruikersavatar
Erik Konijn
Berichten: 480
Lid geworden op: di 20 sep 2011, 20:20
Imker sinds: 2012
Aantal volken: 25
Bijenras(sen): buckfast
Locatie: Limmen
Contacteer:

Re: Hallo allemaal

Bericht door Erik Konijn » vr 30 mei 2014, 22:14

Welkom op het forum. Volg je de cursus in Horst? In ieder geval veel plezier met je nieuwe hobby. :be9:

Gebruikersavatar
Hans_A
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 30 mei 2014, 20:36
Imker sinds: 2014
Aantal volken: 3
Bijenras(sen): Carnica
Locatie: Noord Limburg
Contacteer:

Re: Hallo allemaal

Bericht door Hans_A » vr 30 mei 2014, 22:25

Hallo Erik,

Ik volg de cursus inderdaad in Horst.

Groetjes,

Hans

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten