Hallo allen

Dit is de plaats waar je jezelf kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Deze rubriek is niet om vragen te stellen, of discussies over wat u van plan bent, daar heeft u een heel forum voor.
Plaats reactie
bijagatha
Berichten: 1
Lid geworden op: do 03 jul 2014, 21:07
Imker sinds: 2014
Aantal volken: 2
Bijenras(sen): Carnica
Contacteer:

Hallo allen

Bericht door bijagatha » vr 04 jul 2014, 14:24

Sinds een aantal jaar ben ik geïnteresseerd in bijen. Afgelopen voorjaar wilde ik de cursus bijen houden gaan doen maar deze zat helaas vol.
Dus heb ik me voor volgend jaar aangemeld.
Intussen heb ik bij een bevriende imker al de nodige lessen gehad en van hem een "oppas" aflegger gehad.
Dit ging prima de populatie groeide uitstekend en sinds 5 weken heb ik een volkje gekregen met F1 koningin en haar Carnica bijen.
Ik woon vlakbij een dorp waar we in samenwerking met de gemeente een pilot bijenlint hebben opgezet. Het dorp staat vol met linde bomen en veel bloemen in de tuintjes,
Op ons eigen erf is ook veel te halen. Dus ik hoop volgend jaar te kunnen uitbreiden. : : :hive:

hansjochem
Berichten: 339
Lid geworden op: ma 24 feb 2014, 18:39

Re: Hallo allen

Bericht door hansjochem » vr 04 jul 2014, 17:08

Welkom bij deze verslavende hobby. Voor je t weet lijd je sociale leven eronder en ben je heel veel geld kwijt. Maar heb je wel de tijd van je leven!
Using Tapatalk

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten