Newbie of eigenlijk Newbij

Dit is de plaats waar je jezelf kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Deze rubriek is niet om vragen te stellen, of discussies over wat u van plan bent, daar heeft u een heel forum voor.
Plaats reactie
DoubleDutch
Berichten: 51
Lid geworden op: wo 27 mei 2015, 10:20
Imker sinds: 0
Aantal volken: 0
Contacteer:

Newbie of eigenlijk Newbij

Bericht door DoubleDutch » di 07 jul 2015, 12:48

Hallo,

Ook ik wil me hier even voorstellen.
Aad, 49 jaar (nog lang geen 50 ahummm), wonend in Hoorn (NH), werkend in de prachtige Zeevang.

Ik heb mij ingeschreven voor een in september voor een basiscursus Biologisch Dynamisch bijenhouden (zo heet het volgens mij) in Middenbeemster.
Totaal geen ervaring met het houden van bijen, maar enorm geïntrigeerd door deze prachtige beestjes (en natuur in het algemeen).
Afhankelijk van de cursus (inschatten mogelijkheden/tijd/etc) eens kijken of ik volgend jaar wellicht kan starten met een volkje.

Andere hobby's : Fietsen en het houden en kweken van tropische vissen (Vnl.een klein soort pantsermeerval).

Ik zal alle info van dit forum proberen "op te slurpen" en hou jullie op de hoogte van de vorderingen.

Groet,
Aad

DoubleDutch
Berichten: 51
Lid geworden op: wo 27 mei 2015, 10:20
Imker sinds: 0
Aantal volken: 0
Contacteer:

Re: Newbie of eigenlijk Newbij

Bericht door DoubleDutch » di 07 jul 2015, 12:51

Overigens verrast het forum op "Tapatalk" tegen te komen, waar ik ook op diverse aquariafora actief ben.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten