Nieuw! Nieuw! Nieuw!

Dit is de plaats waar je jezelf kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Deze rubriek is niet om vragen te stellen, of discussies over wat u van plan bent, daar heeft u een heel forum voor.
Gebruikersavatar
Rowana
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 05 feb 2016, 13:21
Imker sinds: 2016
Locatie: Wijk aan Zee
Contacteer:

Re: Nieuw! Nieuw! Nieuw!

Bericht door Rowana » ma 15 feb 2016, 16:09

FrancA schreef:
Rowana schreef:
FrancA schreef: Hi Rowana,

Good good good good vibrations :D
Als ik erg veel jonger was en wist wat ik nu weet zou ik ook heel graag hetzelfde als jullie gaan doen in Frankrijk.
Chapeau! en welkom :be8:
Hi FrancA!

Dank voor je warme welkom, and your gooood vibrations as well! :romance-heartsfade:


Ik wilde iets zeggen als 'het is nooit te laat voor een nieuwe start', maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan... In plaats daarvan zeg ik: altijd welkom om eens langs te komen als alles opgezet is! Daar is het zeker nooit te laat voor ;)
Dat is!
Staat nu in mijn agenda.. :)

Komt er (of is er) een fbpagina, blog of website over jullie prachtige initiatief in Frankrijk voor mogelijke sponsors en volgers?
Superleuk!
Er komt waarschijnlijk wel een blog en/of facebookpagina, maar het is allemaal nog te vers om daar nu al mee te starten...Om op de hoogte te blijven is het denk ik het makkelijkste om elkaar toe te voegen op facebook, ik stuur je wel een pb :)

(Edit: ik zie dat ik je geen berichtje kan sturen, mijn volledige naam is Rowana Raatsie, dan vind je me wel op facebook.)
No bee can resist a flower in bloom...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten