Theo uit Nieuw Buinen

Dit is de plaats waar je jezelf kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Deze rubriek is niet om vragen te stellen, of discussies over wat u van plan bent, daar heeft u een heel forum voor.
Plaats reactie
Theo777
Berichten: 347
Lid geworden op: za 26 mar 2016, 14:35
Imker sinds: 2016
Aantal volken: 6
Bijenras(sen): Buckfast
Locatie: Nieuw Buinen (Stadskanaal)
Contacteer:

Theo uit Nieuw Buinen

Bericht door Theo777 » za 26 mar 2016, 14:40

Hallo imkers. Na enkele jaren nadenken gaat t er dan toch van komen! Dit jaar loop ik mee met een ervaren imker en t jaar erop denk ik eraan om toch ok nog een cursus erbij te doen. Ik ben Theo Pijlman, woonachtig in Nieuw Buinen. Ik ben van plan om volgend jaar zelf bijen in de tuin te plaatsen en wil dan ws 3 productievolken hebben. Nu eerst maar de tuin bij vriendelijk gaan maken :-)
Hoop hier veel kennis op te doen!

Gebruikersavatar
Hans van der Post.
Moderator
Berichten: 8246
Lid geworden op: di 21 nov 2000, 00:00
Imker sinds: 1962
Aantal volken: 14
Bijenras(sen): F1 carnica VSH
Locatie: Oegstgeest
Contacteer:

Re: Theo uit Nieuw Buinen

Bericht door Hans van der Post. » za 26 mar 2016, 14:59

Theo welkom op dit forum. Begrijp dat je met een ervaren imker meeloopt. Zou het niet leuk zijn om tijdens de cursus een volkje winterklaar te maken. Zelf geef ik de basiscursus en ieder die dit wil krijgt in de loop van mei een paar ramen afgeslagen bijen met een jonge koningin. Bij goede verzorging heb je een leuk wintervolk.
!Hans.

Theo777
Berichten: 347
Lid geworden op: za 26 mar 2016, 14:35
Imker sinds: 2016
Aantal volken: 6
Bijenras(sen): Buckfast
Locatie: Nieuw Buinen (Stadskanaal)
Contacteer:

Re: Theo uit Nieuw Buinen

Bericht door Theo777 » za 26 mar 2016, 17:01

Hoi Hans,

Het is de bedoeling dat ik dit jaar als het goed gaat van hem een volkje krijg. Aflegger of iets dergelijks.... Dat wordt dan mn eerste volkje!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten