Even voorstellen, Marco Mattheijer uit Den Haag

Dit is de plaats waar je jezelf kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Deze rubriek is niet om vragen te stellen, of discussies over wat u van plan bent, daar heeft u een heel forum voor.
Plaats reactie
Mattheijer
Berichten: 18
Lid geworden op: za 22 okt 2016, 17:16
Imker sinds: nog niet
Aantal volken: 0
Contacteer:

Even voorstellen, Marco Mattheijer uit Den Haag

Bericht door Mattheijer » za 22 okt 2016, 17:58

Hallo allemaal,

Na een lang revalidatie proces na het krijgen van een CVA ben ik mijn leven anders gaan inrichten.
nog veels te jong om achter de geraniums te gaan zitten. ik was een vervent sportduiker maar door medicatie mag ik dat niet meer.

Nu ben ik mij een beetje aan het storten op het maken van Mede, en van het een komt het ander.
Ik ben zeer geintreseerd geraakt in de bijenwereld en denk eraan om ook te gaan imkeren.

Gister bij de de Heer Kolsters geweest en daar wat mede aangaat maar ook een beetje over de bijtjes een hoop info gekregen.
Eigenlijk wel zo veel dat het smaakt naar meer, ik hoop op dit forum in contact te komen met imker bij mij in de buurt en wie weet heb ik over een tijdje mijn eigen bijen :-)
pluk de dag
Marco Mattheijer
0627091949

Gebruikersavatar
Erik Konijn
Berichten: 480
Lid geworden op: di 20 sep 2011, 20:20
Imker sinds: 2012
Aantal volken: 25
Bijenras(sen): buckfast
Locatie: Limmen
Contacteer:

Re: Even voorstellen, Marco Mattheijer uit Den Haag

Bericht door Erik Konijn » za 22 okt 2016, 20:15

Hallo Marco welkom op het forum.
Ook ik ben een sportduiker, imker en ook begonnen met mede maken. Sinds ik begonnen ben met imkeren ben ik minder gaan duiken. Wil je goed bijen houden moet je er flink tijd in steken. IK wens je in ieder geval succes

Mattheijer
Berichten: 18
Lid geworden op: za 22 okt 2016, 17:16
Imker sinds: nog niet
Aantal volken: 0
Contacteer:

Re: Even voorstellen, Marco Mattheijer uit Den Haag

Bericht door Mattheijer » za 22 okt 2016, 23:15

Erik Konijn schreef:Wil je goed bijen houden moet je er flink tijd in steken. IK wens je in ieder geval succes
Mag nooit meer onder druk werken en recreeren dus nooit meer iemand opleiden of voor de fun onderwater. Eerst nog even getwijfeld om wel de zwembadlessen te blijven doen maar dat is toch geen optie, dus nu ik alle tijd heb moet ik het ergens kwijt.

en die bijtjes hebben wel mijn hart gestolen ben ik bang. nu eens kijken waar ik een goede cursus kan krijgen, om er alles over te leren.
pluk de dag
Marco Mattheijer
0627091949

Gebruikersavatar
Hans van der Post.
Moderator
Berichten: 8246
Lid geworden op: di 21 nov 2000, 00:00
Imker sinds: 1962
Aantal volken: 14
Bijenras(sen): F1 carnica VSH
Locatie: Oegstgeest
Contacteer:

Re: Even voorstellen, Marco Mattheijer uit Den Haag

Bericht door Hans van der Post. » za 22 okt 2016, 23:33

Matt heb je een plek om een of twee bijenvolken neer te zetten?
!Hans.

Mattheijer
Berichten: 18
Lid geworden op: za 22 okt 2016, 17:16
Imker sinds: nog niet
Aantal volken: 0
Contacteer:

Re: Even voorstellen, Marco Mattheijer uit Den Haag

Bericht door Mattheijer » za 22 okt 2016, 23:36

ja dat denk ik wel :-)
pluk de dag
Marco Mattheijer
0627091949

Gebruikersavatar
BasB
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 21 mei 2017, 11:45
Imker sinds: 2015
Aantal volken: 4
Contacteer:

Re: Even voorstellen, Marco Mattheijer uit Den Haag

Bericht door BasB » zo 21 mei 2017, 18:45

Hoi Marco, ik ben zelf ook van het duiken overgestapt naar de wereld van de bijen. Wel vervelend als dat een verplichte overstap is maar ik vind het een prima vervanging. Zelf mede maken lijkt me ook erg mooi om te doen maar nog niet aan toe gekomen. Veel imker plezier! Gr Bas

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten