Hoi !

Dit is de plaats waar je jezelf kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Deze rubriek is niet om vragen te stellen, of discussies over wat u van plan bent, daar heeft u een heel forum voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hooney
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 28 jun 2017, 16:28
Imker sinds: 2017
Aantal volken: 1
Bijenras(sen): Buckfast
Contacteer:

Hoi !

Bericht door Hooney » ma 03 jul 2017, 09:13

Hallo allemaal,
Mijn naam is Hannie. Ik kom uit Overijssel en woon met man, 2 meiden, een hond, kat, kreeften vissen en nog meer leuks.
Wij maken hakhoning en verkopen dat op middeleeuwse festivals, fantasy festivals en Keltische evenementen. Onze grote wens was zelf bijen houden zodat we daar meer over kunnen vertellen. Dat is gelukt. Afgelopen donderdag is ons eerste volk aangekomen. In een korf. We hopen het later uit te breiden met kasten. Omdat we ook honing uit heel Europa hebben lijkt het ons heel gaaf om in de toekomst onze eigen honing te kunnen oogsten. De kinderen vinden het helemaal geweldig en willen er alles over weten.
Fijn dat ik hier mag meelezen en allerlei informatie kan opzoeken.
Volgende week begin ik met een cursus korfvlechten en ik wil volgend jaar nog de imker cursus gaan doen. Hopelijk zijn we tegen die tijd verhuisd richting provincie Groningen en kan ik daar een vereniging zoeken.
Groetjes ! :hive:

AnnekeW
Berichten: 272
Lid geworden op: di 07 jun 2016, 15:35
Imker sinds: 2015
Aantal volken: 8
Bijenras(sen): Bastaard
Locatie: Gardes-le-Pontaroux, Charente, Frankrijk
Contacteer:

Re: Hoi !

Bericht door AnnekeW » ma 03 jul 2017, 10:16

Welkom Hannie!

Kreeften ook, gezellig! :lol:
Wat is hakhoning? En waarom verkoop je dit speciaal op Middeleeuwse festivals enzo?
Succes met je bezigheden!

Groetjes Anneke

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten