Dungeon

Dit is de plaats waar je jezelf kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Deze rubriek is niet om vragen te stellen, of discussies over wat u van plan bent, daar heeft u een heel forum voor.
Plaats reactie
Dungeon
Berichten: 6
Lid geworden op: za 02 mei 2020, 20:38
Aantal volken: 0
Bijenras(sen): 0
Contacteer:

Dungeon

Bericht door Dungeon » vr 08 mei 2020, 11:14

Hallo daar,

Mijn naam is Claudio en woon in Noord-Holland omgeving Prumerend.
Ben nog geen imker maar wel erg geïnteresseerd. Ik wil graag de cursus gaan doen maar alles in de omgeving was vol. En door COVID19 is alles verplaatst naar 2021. Ik zal dus nog even geduld moeten hebben om te beginnen met het avontuur. Wel heb ik het mooie boek (Bijen houden, hoe doe je dat) aangeschaft.

Ik zou zeggen tot snel.

Gebruikersavatar
Fish
Berichten: 676
Lid geworden op: wo 30 mar 2016, 19:03
Imker sinds: 2014
Aantal volken: 14
Bijenras(sen): Bastaard/Carnica
Contacteer:

Re: Hallo daar

Bericht door Fish » vr 08 mei 2020, 11:34

Hey Claudio, welkom. Ik geloof dat de vereniging Zaanstreek dikwijls een koffieochtendje heeft op de eerste zaterdagochtend van de maand, misschien een keer leuk om heen te gaan? Helaas wel tijdelijk afgelast ivm Corona.

Wel goed dat je wacht, er zijn er veel die tóch maar beginnen.

Dungeon
Berichten: 6
Lid geworden op: za 02 mei 2020, 20:38
Aantal volken: 0
Bijenras(sen): 0
Contacteer:

Re: Hallo daar

Bericht door Dungeon » vr 08 mei 2020, 11:53

Fish schreef:
vr 08 mei 2020, 11:34
Hey Claudio, welkom. Ik geloof dat de vereniging Zaanstreek dikwijls een koffieochtendje heeft op de eerste zaterdagochtend van de maand, misschien een keer leuk om heen te gaan? Helaas wel tijdelijk afgelast ivm Corona.

Wel goed dat je wacht, er zijn er veel die tóch maar beginnen.
Wil idd eerst goed geïnformeerd worden voor ik echt ga beginnen met de aanschaf van .....

poost
Berichten: 52
Lid geworden op: za 30 jul 2016, 09:09
Imker sinds: 2016
Aantal volken: 16
Bijenras(sen): 14 carnica, 2 bastaard
Locatie: wormerveer
Contacteer:

Re: Dungeon

Bericht door poost » di 01 sep 2020, 11:37

d koffie ochtenden zijn weer begonnen de eerst zaterdagochtend van de maand dus nu weer o 5 september, hier kan je volop info krijgen
groet Peter

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten