Even voorstellen.

Dit is de plaats waar je jezelf kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Deze rubriek is niet om vragen te stellen, of discussies over wat u van plan bent, daar heeft u een heel forum voor.
Plaats reactie
t&mBreda
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 06 mar 2023, 13:11
Imker sinds: 2018
Aantal volken: 3
Bijenras(sen): bastaard
Contacteer:

Even voorstellen.

Bericht door t&mBreda » di 14 mar 2023, 08:18

Hoi allemaal! Wij zijn een stel dat imkert in omgeving Breda, met tussen de 2 en 4 volken, afhankelijk van het seizoen. Dat doen we sinds 2018 in een bosomgeving. Mijn vrouw heeft de basiscursus gedaan en ik help mee. Zo doende pik je ook veel op, en we hebben wat boeken. In het begin was het voor ons wel worstelen, het is geen hobby waar je makkelijk instapt. Wat voor ons heel belangrijk is is zwermcontrole. We hebben vorig jaar voor het eerst de rensonmethode toegepast als test op één van onze volken, en geen vegers meer gemaakt maar vliegers. Dat beviel zo goed dat we dat dit jaar op alle volken doen die gezond de winter uitkomen.
Vriendelijke groet! T&Mbreda

Gebruikersavatar
wimke
Berichten: 63
Lid geworden op: zo 02 dec 2018, 17:52
Imker sinds: 2019
Aantal volken: 14
Bijenras(sen): Apis Mellifera Altena
Contacteer:

Re: Even voorstellen.

Bericht door wimke » di 14 mar 2023, 16:21

Welkom hier, succes komend seizoen.

Wimke, omgeving Waalwijk.
De bijen lezen onze boeken niet. :ugeek:
Groet, Wimke.

Vlieg naar mijn kanaal. :handgestures-thumbup: https://www.youtube.com/channel/UCy0MNZ ... 9MezxuC8kA

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten