Wikipedia Imkerij Nederland

Praktijk-onderwerpen.

Moderator:Hans van der Post.

Gebruikersavatar
macwlem
Berichten:504
Lid geworden op:wo 10 sep 2008, 22:18
Locatie:Remersdaal
Contacteer:
Wikipedia Imkerij Nederland

Bericht door macwlem » vr 19 dec 2008, 11:11

Hallo,

Zijn er mensen op dit forum die de wiki pagina's over de imkerij in Nederland bijhouden? http://nl.wikipedia.org/wiki/Imker

groet,
Willem

__________________________
All that we see or seem is but a dream within a dream!

Gebruikersavatar
macwlem
Berichten:504
Lid geworden op:wo 10 sep 2008, 22:18
Locatie:Remersdaal
Contacteer:

Re: Wikipedia Imkerij Nederland

Bericht door macwlem » wo 07 jan 2009, 22:28

Niemand?

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Bijenhouden.nl - De Nederlandstalige ontmoetingsplek voor iedereen die belangstelling heeft voor bijen en bijenhouden.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Peter Bal
Berichten:141
Lid geworden op:do 15 feb 2001, 00:00
Locatie:Nederland
Contacteer:

Re: Wikipedia Imkerij Nederland

Bericht door Peter Bal » do 08 jan 2009, 08:45

macwlem schreef:
Hallo,

Zijn er mensen op dit forum die de wiki pagina's over de imkerij in Nederland bijhouden? http://nl.wikipedia.org/wiki/Imker

groet,
Willem

__________________________
All that we see or seem is but a dream within a dream!

Ik heb in het zeer grijze verleden een aanvulling gedaan op het stukje konininneteelt.
Vanwaar je vraag?

groetjes,

Peter

Gebruikersavatar
macwlem
Berichten:504
Lid geworden op:wo 10 sep 2008, 22:18
Locatie:Remersdaal
Contacteer:

Re: Wikipedia Imkerij Nederland

Bericht door macwlem » do 08 jan 2009, 11:42

Hoi Peter,

Eigenlijk omdat ik mijn ogen niet kon geloven hoe kort en incompleet het geheel maar is en dat voor een officiële wikipedia pagina! Ik dacht toch echt dat wij als imkers hier inmiddels wel al een flinke bijdrage aan hadden geleverd.

Misschien iets voor met een aantal mensen van hieruit op te pakken? Of nog beter: ook hier binnen het forum een wiki te introduceren?

Groet,
willem

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Bijenhouden.nl - De Nederlandstalige ontmoetingsplek voor iedereen die belangstelling heeft voor bijen en bijenhouden.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 162 gasten