Honing etiketten

Praktijk-onderwerpen.

Moderator: Hans van der Post.

Gebruikersavatar
apiario
Berichten: 1431
Lid geworden op: wo 08 sep 2004, 20:20
Imker sinds: 1976
Aantal volken: 8
Bijenras(sen): Carnica
Locatie: Streefkerk
Contacteer:

Re: Honing etiketten

Bericht door apiario » di 11 mar 2008, 11:41

Beste Peter,

Met veel interesse lees ik de discussie, dat geeft mij vaak, als ik daar zin in heb, of door anderen geïnspireerd wordt het in een cartoonachtige tekening mijn mening samen te vatten. Ik merk op het forum dat dat maar weinig mensen gegeven is. Er kan beter gelachen worden dan gescholden

Wat een potje honing moet kosten?...... Moet een ieder voor zich zelf weten. Er zit een zeer hoog waarheidsgehalte in dat wanneer je te hoog zit , men naar de Aldi gaat. Zo zit de mens in elkaar

Voor de rest wat en hoeveel het bijenhouden kost en wat het eventueel op moet brengen . Ja, wat moet ik daar van zeggen. Moet een ieder voor zich zelf maar bepalen.
Als ik zie dat ik bij Arno mensen aantref die in een schamel hutje wonen en voor wat meer inkomen er een bijenkast er op na houden waar geen kunstraat inzit, omdat ze daar geen geld voor hebben En dan hier zie hoe wij in een schatrijk land wonen en lopen te mouwen over een paar centen meer of minder voor een potje honing! '¦..Nee dan schaam ik mee een beetje.

Met vriendelijke groet

Bertus

Gebruikersavatar
apiario
Berichten: 1431
Lid geworden op: wo 08 sep 2004, 20:20
Imker sinds: 1976
Aantal volken: 8
Bijenras(sen): Carnica
Locatie: Streefkerk
Contacteer:

Re: Honing etiketten

Bericht door apiario » di 11 mar 2008, 11:50

Beste Els en Hennie,

Dank voor de reactie Ja, je zou het forum een heel ander karater geven al je structueel wat meer prentjes van zulken aard te zien krijgt. Het vrolijkt de boel een beetje op. Van de andere kant kan een cartoon heel wat teweeg brengen. En ik wil niet graag de dierenbescherming op mijn dak krijgen.:D Vandaar dat een ieder het zijne er van mag denken.

A.Rodenburg
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 27 nov 2006, 13:22
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Honing etiketten

Bericht door A.Rodenburg » di 11 mar 2008, 11:53

Beste Bertus;
Ik denk dat ik wel de eerste zal zijn die jouw tekening als etiket
op mijn potje honing zal plakken:D
Ben ik lekker de eerste- en verdien ik het meeste![:p]
Met vr.gr.
Arie

Gebruikersavatar
apiario
Berichten: 1431
Lid geworden op: wo 08 sep 2004, 20:20
Imker sinds: 1976
Aantal volken: 8
Bijenras(sen): Carnica
Locatie: Streefkerk
Contacteer:

Re: Honing etiketten

Bericht door apiario » di 11 mar 2008, 14:32

Ik voorzie een probleem,Arie
Hoe moeten al die tourigcars met toeristen het dorp binnen komen?En wat denk je van het gezicht van Bill Gates hij kijk nu al zuur nu hij niet meer op de eerste plaats staat:D:D Nee het is niet makkelijk als je binnen het bereik van miljoenen en mooie vrouwe komt.[:)]

Grut..grut....je maakt wat mee met die kluisimkers

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 30 gasten