Buurman aan het spuiten

Praktijk-onderwerpen.

Moderator: Hans van der Post.

oldtimer
Aantal volken: 40
Contacteer:

Re: Buurman aan het spuiten

Bericht door oldtimer » ma 13 jul 2020, 21:25

Ik zou graag even weten of de topic starter Wim, inmiddels zijn vraag naar tevredenheid beantwoord heeft gezien.
Alexander (Lex)

Wim_R
Imker sinds: 2019
Aantal volken: 3
Bijenras(sen): Carnica
Contacteer:

Bericht door Wim_R » ma 13 jul 2020, 21:28

oldtimer schreef:Ik zou graag even weten of de topic starter Wim, inmiddels zijn vraag naar tevredenheid beantwoord heeft gezien.
Ik heb mijn antwoord gekregen, waarvoor dank.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

oldtimer
Contacteer:

Bericht door oldtimer » ma 13 jul 2020, 22:44

Dankjewel Wim! :handgestures-thumbup:
Alexander (Lex)

Eilandspolder
Imker sinds: 2014
Aantal volken: 3
Contacteer:

Bericht door Eilandspolder » wo 15 jul 2020, 18:29

Ik ben gewoon verbijstert door wat ik lees. Round up niet schadelijk !!!!!!!! kijken we dan niet verder dan onze bijen neus???????.Er zijn toch ook nog andere dieren die er last van hebben en het feit dat het een meter in de grond dringt .Het tast het eco systeem toch aan . Of gaat het in het leven van een imker alleen maar om bijen . Wat kortzichtig !!!!!!

Klaas133
Imker sinds: 2019
Aantal volken: 5
Contacteer:

Bericht door Klaas133 » do 16 jul 2020, 23:25

Ik kan op vlak van imkeren wellicht van 99,9% (er zal wel iemand zijn... ) van de forumleden hier enorm veel leren. Maar ik kan me toch ook niet van de indruk ontdoen dat imkers mensen moeten zijn die "in de natuur staan".
Laatst gewijzigd door Klaas133 op vr 17 jul 2020, 07:51, 1 keer totaal gewijzigd.

oldtimer
Contacteer:

Bericht door oldtimer » do 16 jul 2020, 23:47

Dit topic is gestart door iemand die ongerust was over een spuitschade.
De topic starter heeft zijn antwoord naar behoren gehad.

In het leven heeft iedereen wel ergens een mening over, dat moet ook kunnen maar hier, in dit topic wordt niet om uw mening gevraagd, erger nog, er worden ervaringen en ook meningen veroordeeld, en dat is wat niet kan. Of je nu met fantastische verhalen komt, of simpele opmerkingen, daar wordt hier niet meer om gevraagd en wil u dan ook verzoeken geen gal meer te spuien in de richting van anders denkende. Ik weet het, voor alles is wat te zeggen, we hebben voor en tegenstanders van, nou ja, noem maar op.
De discussie over spuitschade is terugkerend op dit forum, ook wel een beetje terecht want discussie moeten we kunnen blijven voeren, maar op een eerlijke en fatsoenlijke manier. Er zullen vragen over blijven komen, gewoon van mensen die schade of geen schade niet kunnen overzien.

Het is ook mijn taak, de soms verhitte discussie ook over o.a dit punt op een fatsoenlijke manier te laten verlopen.

Ik ga u daarom vragen in een topic waarin helemaal niet meer om uw mening wordt/werd gevraagd uw vooral negatieve mening ook niet meer te geven.
De reden hiervoor is simpel, meningen worden veroordelingen en ik wil dat wij hier aardig voor elkaar zijn, een normale discussie voeren en elkaar om welke reden dan ook niet afbranden. Dit blijkt niet te kunnen.

Omdat de topic starter zijn vraag inmiddels is beantwoord zal ik elk antwoord, wat hierna als niet ter zake doende veroordeling komt verwijderen.

Lex
Alexander (Lex)

Plaats reactie