Opgaan, blinken en verzinken

Over bijenrassen en over alle aspecten van koninginnenteelt.
Kees Overeem
Berichten:104
Lid geworden op:wo 07 mar 2001, 00:00
Contacteer:
Re: Opgaan, blinken en verzinken

Bericht door Kees Overeem » vr 28 mar 2008, 18:32

Beste Piet;
Sorry, maar ik ga niet reageren op je prikkelende stukje van 16/3......
Mede omdat je reacties /cq/ een discussie wilt uitlokken staat er een hoop onzin in en ik heb geen zin en tijd om daar serieus op in te gaan.
Zo wie zo denk ik dat slechts een heel klein deel van de forumgebruikers op (jou??) niveau hierover zou kunnen discussieren en dat betekent dat de grote meerderheid er of niets aan heeft of denkt dat wat jij schrijft wel waarheid is.
( Omdat ik beroepshalve zowel over kippen- als over bijengenetica zou kunnen meepraten vind ik het stiekum toch wel jammer, maar laten we nou gewoon met z'n allen lekker van die bijen genieten!)

Kees Overeem

Piet Jager
Berichten:2128
Lid geworden op:za 18 nov 2000, 00:00
Locatie:Nederland
Contacteer:

Re: Opgaan, blinken en verzinken

Bericht door Piet Jager » vr 28 mar 2008, 19:20

Dag Kees,

In jouw reactie zit nogal een discrepantie (tegenstrijdigheid)

Je wilt niet reageren, maar je reageert toch.
Als het geen inhoudelijke reactie van jou was geweest, dan was ik er niet eens op ingegaan. Maar door te schrijven dat er 'een hoop onzin' in staat, en dat ik wilde 'prikkelen' of iets 'uitlokken', heb je het toch over de inhoud! Je schildert jezelf af als iemand, die dat kan beoordelen, maar lekker niet doet. Vervolgens schilder je het gros van de forummers af als mensen die niet op dat niveau kunnen discussieren. Je legt even 'jouw mooie bruine ei' in ons midden neer en gaat weer over tot de orde van de dag. Jouw kritische noot blijft hangen, maar zonder body! (Opgaan, blinken en verzinken!)

!Piet (.... beter een halve ei, dan een lege dop!)

Gebruikersavatar
Gerard van Gastel
Berichten:440
Lid geworden op:wo 09 jun 2004, 13:49
Locatie:Nederland
Contacteer:

Re: Opgaan, blinken en verzinken

Bericht door Gerard van Gastel » vr 28 mar 2008, 19:49

Piet, goed dat je meteen de betekenis erachter zet, dan hoef ik de 'moeilijke woorden' niet zelf op te zoeken!

Gebruikersavatar
Oude Essink
Erelid
Berichten:3562
Lid geworden op:za 18 nov 2000, 00:00
Locatie:Nederland
Contacteer:

Re: Opgaan, blinken en verzinken

Bericht door Oude Essink » za 29 mar 2008, 15:27

Hoi Kees,
Ik sluit mij volledig bij de reactie van Piet aan; je geeft een stevig zwaktebod af!

Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bon en 30 gasten