Te koop korf met Texel de bijen.(zwarte bijen.)doe een redelijk bod korf is zwaar.

Zoek je iets of heb je iets aan te bieden? In deze rubriek kun je dan terecht. Alleen bijengerelateerde artikelen zijn toegestaan. Commerciële advertenties zijn niet toegestaan. De rubriek is voor particuliere imkers bedoeld, die iets op te ruimen hebben. Deze rubriek wordt automatisch opgeschoond. Berichten worden na een maand automatisch verwijderd.
jaap
Contacteer:

Te koop korf met Texel de bijen.(zwarte bijen.)doe een redelijk bod korf is zwaar.

Berichtdoor jaap » do 10 okt 2019, 14:45

Te koop korf met Texelse bijen is zwaar . die een redelijk bod.gr Jaap Jager Texel.
jager

Ilja van der Putten
Imker sinds: 2018
Aantal volken: 4
Contacteer:

Re: Te koop korf met Texel de bijen.(zwarte bijen.)doe een redelijk bod korf is zwaar.

Berichtdoor Ilja van der Putten » vr 11 okt 2019, 19:17

Hallo Jaap, ik ben op zoek naar zwarte bijen! Ik ben inmiddels lid bij de Vlaamse zwarte bijen club, om daar volgend jaar te gaan overlarven.
Ik imker zelf met een soort Perone kasten, waarbij het broednest niet verstoord wordt. In die zin lijkt dat een beetje op korf imkeren, alleen kan er bij mij wel een honingkamer op gezet worden.
Hier in de buurt ken ik geen mensen met zwarte bijtjes, dus ik zou graag jouw volkje overnemen. Behandel je ze ergens mee, of redden ze het zelf? Is het een goed idee om er mee verder te kweken?
Alvast bedankt voor je reactie en wellicht tot gauw!
Groeten ilja