Wat deed jij vandaag???

Hierin wordt een kopie van de berichtenreeks van Wat deed jij vandaag??? geplaatst. Er zouden hieruit nog wat berichten gefilterd worden om te bewaren.
Gebruikersavatar
O Peatey
Berichten: 148
Lid geworden op: di 26 mei 2009, 16:25
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Re: Wat deed jij vandaag???

Bericht door O Peatey » wo 28 dec 2011, 17:22

Bij mij staan de plantenbakken met geraniums nog te bloeien en ze hebben ook nog knoppen.
Misschien gaan ze wel het nieuwe jaar halen.....
Pieter

p.zwartepoorte
Berichten: 1020
Lid geworden op: wo 29 jun 2011, 21:59
Imker sinds: 2011
Aantal volken: 10
Bijenras(sen): buckfast pmoeren en F1
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: Wat deed jij vandaag???

Bericht door p.zwartepoorte » do 29 dec 2011, 20:02

zo vanmiddag het hout op gehaalt wat op maat is gezaagt voor me dadant kast us kunnen we beginnen aan de 2de kast hout handel is heel blij als ik met de tekening aan kom hij word er moe van al die kleine stukjes zagen :D
paul
Vriendelijke groeten p.zwartepoorte buckfastimkerij

emiel
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 27 dec 2010, 20:12
Contacteer:

Re: Wat deed jij vandaag???

Bericht door emiel » vr 30 dec 2011, 00:39

Vandaag als zo vele keren naar de bijen tuin geweest . Ik was niet alleen de vos komt ook zo nu en dan kijken. Alles oke. Een kastanjeboom hier een jonkie van 5 jaar oud
laat zijn eind knoppen al aardig zwellen , hij staat ook op een gunstige plaats. H /G een Prettige jaarswisseling en een fijn bijenjaar voor iedereen. Emiel.

Gebruikersavatar
Oude Essink
Erelid
Berichten: 3562
Lid geworden op: za 18 nov 2000, 00:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Wat deed jij vandaag???

Bericht door Oude Essink » vr 30 dec 2011, 11:11

emiel schreef:
een Prettige jaarswisseling en een fijn bijenjaar voor iedereen.
Wij openden hiervoor een item, waarvan dit jaar aanzienlijk minder gebruik wordt gemaakt dan vorige jaren. Het lijkt wel of wij niet over de drempel te branden zijn. Ik voor mij zie ernaar uit; de dagen lengen alweer; de knoppen staan op springen en mijn bijen zitten in de startblokken. laat maar komen 2012!!
http://www.bijenhouden.nl/phpbb/viewtop ... =2&t=25509

Afbeelding

Bok
Berichten: 368
Lid geworden op: ma 25 aug 2008, 18:26
Contacteer:

Re: Wat deed jij vandaag???

Bericht door Bok » za 31 dec 2011, 11:56

Vandochtend met oxaalzuur behandeld. Totaal 25 volken. 23 prima en 2 zijn wat aan de kleine kant maar geen probleem :D

Ik had niet anders verwacht. Gewoon op tijd behandelen en regelmatig raten vernieuwen.
groet,

Peter

Gebruikersavatar
Arnold
Berichten: 204
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 13:35
Locatie: Beilen
Contacteer:

Re: Wat deed jij vandaag???

Bericht door Arnold » za 31 dec 2011, 18:56

oliebollen gebakken met de sportvereniging was zeer succesvol zo'n 27 speciekuipemmers erdoorheen gebakken ;)


Arnold
[td][b][img]http://www.querico.nl/afbeeldingen/nieuws_bij.gif[/img][/b][/td][td][b]Aantal Volken[/b][/td][td][b]Aantal Potjes[/b][/td][td][b]Aantal Jaren Imker[/b][/td][td][b]Jaartal[/b][/td][td]-[/td][td]-[/td][td]-[/td][td][b]2009[/b][/td][td]1[/td][td]13[/td][td]1 Jaar[/td][td][b]2010[/b][/td][td]2[/td][td]15[/td][td]2 Jaren[/td][td][b]2011[/b][/td][td]3[/td][td]22[/td][td]3 Jaren[/td][td][b]2012[/b][/td][td]2[/td][td]6 ramen raathoning[/td][td]4 Jaren[/td][td][b]2013[/b][/td][td]2[/td][td]-[/td][td]5 Jaren[/td]
Honingoogst

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten