De toekomst van het imkerforum

Tijdschriften, activiteiten, nieuw beleid, fusies, pr enz.
Romée van der Zee
Berichten: 1218
Lid geworden op: di 14 nov 2000, 00:00
Contacteer:

De toekomst van het imkerforum

Bericht door Romée van der Zee » do 17 mei 2001, 17:20

Beste deelnemers aan het imkerforum,
Vanaf het moment dat ik het initiatief nam om het imkerforum op te zetten, heb ik me gerealiseerd, dat het uiteindelijk eigendom zou moeten worden van "de imkerij". Het is geen goede zaak als een medium dat deelnemers als hun vanzelfsprekend eigendom gaan beschouwen, afhankelijk blijft van één persoon. Bovendien is het van belang dat het draagvlak zo groot mogelijk is.
Het handvest heb ik indertijd geformuleerd en is aan iedere deelnemer bekend. Belangrijk uitgangspunt, ik herhaal het nog maar eens, is, dat het forum bestemd is voor iedere Nederlandstalige imker, in welk land die ook woont, en dat de gedachtenwisseling over imkers en bijen moet gaan.
Voorlopig zal ik doorgaan met het ontwikkelen van allerlei nieuwe mogelijkheden. Ik ben nog lang niet klaar.
De tijd is echter, naar mijn gevoel, wel aangebroken om wat betreft het onderbrengen van het forum spijkers met koppen te slaan.
Ik heb, na raadplegen van enkele rubriekbeheerders, contact gezocht met het HB van de VBBN en hen gevraagd hoe zij staan tegenover een relatie tussen het forum en de VBBN. Vandaag ontving ik daarop een positieve reactie.
Over hoe een relatie inhoud kan krijgen zal ik een voorstel aan de VBBN doen. Het is voor mij daarbij vanzelfsprekend dat dit voorstel wordt voorbereid door een werkgroepje van deelnemers aan het imkerforum. Het resultaat zal ik, voordat er een beslissing genomen wordt, in discussie brengen op het forum.
Bij deze verzoek ik diegenen die belangstelling hebben om zo'n voorstel voor te bereiden op om zich bij mij te melden.
Romée

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten