fusie

Tijdschriften, activiteiten, nieuw beleid, fusies, pr enz.
Plaats reactie
Frans vanTongeren
Berichten: 2016
Lid geworden op: wo 29 nov 2000, 00:00
Locatie: Nederland

fusie

Bericht door Frans vanTongeren » zo 27 mei 2001, 17:22

<Frans van Tongeren>
unregistered

verstuurd 27-05-2001 12:22
--------------------------------------------------------------------------------
Beste Bob,
Je schreef (over de schreef)..:
- De commissie van oude en zeer wijze??? mannen die daarover beslist heeft nog geen resultaat geboekt. Je mag je dan afvragen of je ze niet met een potje honing in de hand het bekende bos moet insturen-

- en ik vraag mij dan ook af of onze belangen wel goed worden behartigd door dit stel arrogante bestuurders die menen het alleen beter te weten. -

- Prietpraat als 'we willen de fusie niet frustreren door informatie te verstrekken voordat alle bestuursleden van de bonden op één lijn zitten'

Bob de Graaf
Berichten: 36
Lid geworden op: za 18 nov 2000, 00:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

fusie

Bericht door Bob de Graaf » zo 27 mei 2001, 17:22

Fusie
't is nix en het wordt nix, zou je denken. De berichtgeving over de fusie blijft in nevelen gehuld. Omdat de jaarvergaderingen niet zijn doorgegaan is het nog onduidelijker geworden wat in de achterkamertjes van het fusieoverleg wordt bekokstoofd. De commissie van oude en zeer wijze??? mannen die daarover beslist heeft nog geen resultaat geboekt. Je mag je dan afvragen of je ze niet met een potje honing in de hand het bekende bos moet insturen. Het blijft zo koffiedik kijken als ze de hele discussie rondom de fusie niet in alle '˜openheid' gaan voeren en nu eindelijk eens aangeven waar de knelpunten liggen. De financiële plaatjes die je onofficieel hoort spreken elkaar ook tegen. Je wordt als lid zo volkomen genegeerd en niet serieus genomen. Of de leden niet zelf kunnen uitmaken waar ze voor kiezen. Mijn mening is dat de hele discussie in de openbaarheid moet en heel duidelijk moet aangegeven worden wat de organisatorische en financiële consequenties zijn. Je krijgt nu de indruk dat eigenbelang boven dat van de leden gaat en ik vraag mij dan ook af of onze belangen wel goed worden behartigd door dit stel arrogante bestuurders die menen het alleen beter te weten. Het is goed als je als bestuurslid of voorzitter een visie hebt maar om die ten koste van alles de anderen door de strot te duwen getuigt niet erg van realisme. Ik vraag mij dan ook af of deze commissieleden over voldoende communicatieve vaardigheden beschikken om de fusie voor te bereiden. Het zou m.i. veel beter zijn als een onafhankelijke commissie (zonder HB-leden) zou onderzoeken of er voldoende draagvlak aanwezig is om te fuseren. Nu duurt het allemaal veel te lang en gaat ontributiegeld verloren door deze ellenlange discussies die tot nu toe niets hebben gebracht. Prietpraat als 'we willen de fusie niet frustreren door informatie te verstrekken voordat alle bestuursleden van de bonden op één lijn zitten'

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten