Overname Bijenhouden.nl door VBBN goedgekeurd!

Tijdschriften, activiteiten, nieuw beleid, fusies, pr enz.
Romée van der Zee
Berichten:1218
Lid geworden op:di 14 nov 2000, 00:00
Contacteer:
Overname Bijenhouden.nl door VBBN goedgekeurd!

Bericht door Romée van der Zee » za 29 sep 2001, 22:12

Vanmorgen is door de Algemene Leden Vergadering van de VBBN het voorstel van het Hoofdbestuur goedgekeurd om Bijenhouden.nl m.i.v. 1 oktober 2001 over te nemen. Henk van de Scheer (zie onderstaande foto) presenterde het voorstel aan de leden. Hij zal binnenkort zijn tekst op het Imkerforum plaatsen. Ook het redactiestatuut, gebaseerd op hetgeen wij op het forum besproken hebben, zal binnenkort op de site geplaatst worden. Belangrijke uitgangspunten daarin zijn de onafhankelijkheid van de redactie, en de beschikbaarheid voor alle Nederlandstalige imkers.
Ik kom er later uitvoeriger op terug, maar wilde dit nieuws vandaag nog plaatsen. Wat mij betreft hebben wij een mijlpaal bereikt.
Romée

Afbeelding


Henk van de Scheer, tweede foto

Gebruikersavatar
Oude Essink
Erelid
Berichten:3562
Lid geworden op:za 18 nov 2000, 00:00
Locatie:Nederland
Contacteer:

Re: Overname Bijenhouden.nl door VBBN goedgekeurd!

Bericht door Oude Essink » zo 30 sep 2001, 16:22

Hoi Romée,
Ik zie nog geen reactie en ben daarmee de eerste die in eerste instantie
jóú feliciteert. Sanctionering door de grootste bond (die bovendien hard aan een fusie werkt) is even wat; finantiële onderbouwing van (nu zeg ik toch even:)
jouw Forum, dat inmiddels een groot aantal aantrekkelijke mogelijkheden biedt,
voor een eenling niet op te brengen, is nu veilig gesteld en daarmee het voortbestaan ook op de lange duur van ons Forum. Ik voor mij drink er vanavond
een lekkere Mede op! prosit
hennie oes

Afbeelding

Gebruikersavatar
Jan Kruit
Berichten:305
Lid geworden op:vr 12 jan 2001, 00:00
Imker sinds:1970
Aantal volken:50
Bijenras(sen):Carnica
Locatie:Ter Apel Nederland
Contacteer:

Re: Overname Bijenhouden.nl door VBBN goedgekeurd!

Bericht door Jan Kruit » zo 30 sep 2001, 20:52

Inderdaad gefeliciteerd. De kosten lopen inderdaad een beetje uit de klauwen voor iemand alleen. Ondanks de supporters bleven er nog flink wat onkosten voor jezelf. Nu maar hopen dat het veder niet zo veel veranderd. Heeft de onafhankelijke en/of de georganiseerde imker een leuke site.


Met vriendelijke Imkersgroet
uit het "hoge Noorden"

Jan Kruit

Romée van der Zee
Berichten:1218
Lid geworden op:di 14 nov 2000, 00:00
Contacteer:

Re: Overname Bijenhouden.nl door VBBN goedgekeurd!

Bericht door Romée van der Zee » zo 30 sep 2001, 22:20

Bedankt voor jullie felicitaties, dat doet me goed.
Natuurlijk is er nu een financiële last van mij afgenomen, en dat is niet onbelangrijk. Hoofzaak in het streven naar aansluiting bij de georganiseerde imkerij was echter de vergroting van het draagvlak. Bovendien vond ik het geen goede zaak als één persoon, zo maar de stekker eruit zou kunnen trekken. Niet dat ik dat van plan was, maar nu is het uitgesloten.
Zelf blijf ik de komende jaren hetzelfde doen als nu, nl het verder ontwikkelen van Bijenhouden.nl. Daarbij hoop ik dat dit meer en meer de zaak wordt van een hele redactie. De VBBN was de eerste stap. Het karwei is geklaard als Bijenhouden.nl eigendom van de Imkerverenigingen in Nederland en Vlaanderen wordt. Moet kunnen.
Romée

Ed Pieterse
Berichten:346
Lid geworden op:do 16 nov 2000, 00:00
Locatie:Nederland
Contacteer:

Re: Overname Bijenhouden.nl door VBBN goedgekeurd!

Bericht door Ed Pieterse » di 02 okt 2001, 10:17

Hallo Romee,
Je hebt het voor elkaar al ben ik het met je eens, dat dit de eerste stap is.
Gefeliciteerd, je hebt er met veel kennis en inspanning iets geweldigs van gemaakt. Ik neem mijn petje er voor af, ik had dat nog niet zo een twee drie voor elkaar gekregen.
Alle lof is voor jou!

Ed Pieterse

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten