Famous Beekeepers

Aan het bijenhouden valt veel te beleven. Voor velen de hoofdreden om zich op deze natuurhobby te storten. Wat kun je erover vertellen.
Plaats reactie
Franschman
Berichten: 1235
Lid geworden op: wo 27 apr 2011, 00:13
Contacteer:

Famous Beekeepers

Bericht door Franschman » do 14 aug 2014, 23:19

Famous beekeepers is de titel van een krantenartikel in de Guardian van afgelopen week.( mijn Engelse buren stopten de krant bij mijn in de bus wetende, dat ik als imker we geïnteresseerd ben over 'iets' met bees, bijen dus !
In de kranten-serie"The- ten - best beschrijft Stephen Moss opmerkelijke natuurpromotors, hier dus imkers.
In het artikel met foto's komen o.a. de volgende bekende namen en hun bijenliefde voor. Deze mensen hadden of hebben dus bijenvolken. Agnes Baden Powell de jongere zus van de bekende oprichter van de padvinderij/scouting, Maria von Trapp hoofd van de bekende zingende familie( Sound of Music) Scarlett Johansson actrice kreeg bijen van acteur en imker Henri Fonda die zijn honing in Hollywood aanbood als "Henry's honey :lol: Sir Edmund Hillary , New Zealander, die de Mount Everest als eerst beklom, Suggs the lead singer of Madness, De Griekse wijsgeer Aristoteles en Sherlock Holmes.In Laurie Kings( 1994) novel" The Beekeepers Apprentice" maakt ze van deze fameuze speurder een imkersleerling ! Je kan slechter eindigen nietwaar :clap:
Laatst gewijzigd door Franschman op vr 15 aug 2014, 22:56, 4 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
semar
Berichten: 2350
Lid geworden op: do 20 nov 2008, 09:10
Imker sinds: 1975
Aantal volken: 9
Bijenras(sen): buckfast
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: Famous Beekeepers

Bericht door semar » vr 15 aug 2014, 09:28

mevrouw obama.

Semar(Dominique)
Bijlagen
fe_pr_090326whispers_bee.jpg
fe_pr_090326whispers_bee.jpg (35.77 KiB) 2927 keer bekeken

Franschman
Berichten: 1235
Lid geworden op: wo 27 apr 2011, 00:13
Contacteer:

Re: Famous Beekeepers

Bericht door Franschman » vr 15 aug 2014, 22:50

Leuk gevonden Semar
Bedankt voor je reactie . Bravo :clap:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten