Aangesloten bij imkersvereniging?
Aangesloten bij imkersvereniging?
Ik heb een poll geplaatst met de vraag of u bent aangesloten bij een imkersvereniging. Deze vraag om te kijken of het zin heeft dat de bestrijding van AVB aan de verenigingen en PPO word overgelaten. Ik kan me voorstellen dat iemand 40 of 50 volken heeft maar geen lid is bij een vereniging en dus nergens vanaf wete mocht er wat gebeuren. Kan iemand mij ook vertellen wat er gebeurd met de zogenaamde "verspreide leden?"
- Oude Essink
- Erelid
- Contacteer:
Re: Aangesloten bij imkersvereniging?
Hallo Daan,
Op de poll heb ik ingevuld "ja, als verspreid lid"; achteraf is mij niet duidelijk wat je precies bedoelt: ik ben lid van een 3 tal verenigingen en één bond. Heb ik de poll goed ingevuld?
[img]../beeld/o/oudeessinkhennie/kolibrie.jpg[/img]
hennie oes
Op de poll heb ik ingevuld "ja, als verspreid lid"; achteraf is mij niet duidelijk wat je precies bedoelt: ik ben lid van een 3 tal verenigingen en één bond. Heb ik de poll goed ingevuld?
[img]../beeld/o/oudeessinkhennie/kolibrie.jpg[/img]
hennie oes
Re: Aangesloten bij imkersvereniging?
Als je verspreid lid bent, ben je wel lid van in mijn geval bijvoorbeeld de ANI maar niet van een lokale onder afdeling Hoenderloo of een een andere, je ontvangt dus wel het boekje maar zit niet vast aan een lokale vereniging.