Beste allemaal,
Als alles naar wens verloopt ga ik aanstaande Donderdag weer een bezoek brengen aan Brazilie, waar Arno woont. Grotendeels zal het accent leggen op de bijenhouderij. Het is de bedoeling om dit keer mijn kennis bij te spijkeren op het gebied van de propolis winning. Daar zijn gebieden waar imkers zich alleen daar mee bezig houden, maar ook het wel en wee van het platteland zal ook aan de orde komen. Het is de bedoeling dat ik er een reisverslag van ga maken en het een en ander zal ik proberen dagelijks op mijn web- log te zetten. Als jullie er belangstelling voor hebben zet hem dan bij de favorieten.
http://www.apiario.web-log.nl
met vriendelijke groet
Bertus Wieringa
Reisverslag 2007 Brazilie
- Kroese
- Imker sinds: 1977
- Bijenras(sen): Buckfast
- Contacteer:
Re: Reisverslag 2007 Brazilie
Bertus, je weet dat ik een grote fan ben van jouw brazilie verslagen.apiario schreef:
Beste allemaal,
Als alles naar wens verloopt ga ik aanstaande Donderdag weer een bezoek brengen aan Brazilie, waar Arno woont.
Het is de bedoeling dat ik er een reisverslag van ga maken en het een en ander zal ik proberen dagelijks op mijn web- log te zetten.
met vriendelijke groet
Bertus Wieringa
Ik hoop dat je ook hier op het forum weer wat gaat plaatsen. Je weblog ziet er ook prima uit, maar ik vergeet om er naar te kijken.
Bovendien komen er meer reakties op het forum, wat de informatie en discussie vergroot.
Een prettige tijd gewenst, en groeten aan Arno.
Hennie....
- Hans van der Post.
- Moderator
- Imker sinds: 1962
- Aantal volken: 4
- Bijenras(sen): F1 carnica VSH
- Contacteer:
Re: Reisverslag 2007 Brazilie
Hennie Kroese schreef:
Bertus, je weet dat ik een grote fan ben van jouw brazilie verslagen. Ik hoop dat je ook hier op het forum weer wat gaat plaatsen. Je weblog ziet er ook prima uit, maar ik vergeet om er naar te kijken.
Bovendien komen er meer reakties op het forum, wat de informatie en discussie vergroot.
Hennie....
Deze woorden onderschrijven velen met mij, Bertus!
Hans
Bertus, je weet dat ik een grote fan ben van jouw brazilie verslagen. Ik hoop dat je ook hier op het forum weer wat gaat plaatsen. Je weblog ziet er ook prima uit, maar ik vergeet om er naar te kijken.
Hennie....
Deze woorden onderschrijven velen met mij, Bertus!
Hans