Ik mis al een hele tijd de prachtige foto's en vooral de wijze lessen die Albert Wilde met zijn op en aanmerkingen op het Forum plaatste.
Vanuit het "Sallandsch"
Manni Weertman
Albert Wilde
Re: Albert Wilde
Ook ik vind het een gemis dat Albert niet meer op het forum schrijft. Hij heeft het nooit met zoveel woorden gezegd, maar het houdt zeker verband met het beëindigen van zijn werk als coördinator van het Groentjesproject.
In het kort:
na problemen met een aantal deelnemers aan het Groentjesproject die niet konden voldoen aan Alberts' eisen, en hieruit voortvloeiende beheeronenigheid met een deelnemer aan het project heeft hij, omdat hij dit niet meer op zijn manier kon doen, bedankt voor verdere coördinatie, en heeft daarna het forum helaas ook niet meer bezocht.
Ik hoopte dat hij zich na enige tijd weer op het forum zou melden, maar ben bang dat het nog niet zover is.
Jammer.
Groet,
Henk
In het kort:
na problemen met een aantal deelnemers aan het Groentjesproject die niet konden voldoen aan Alberts' eisen, en hieruit voortvloeiende beheeronenigheid met een deelnemer aan het project heeft hij, omdat hij dit niet meer op zijn manier kon doen, bedankt voor verdere coördinatie, en heeft daarna het forum helaas ook niet meer bezocht.
Ik hoopte dat hij zich na enige tijd weer op het forum zou melden, maar ben bang dat het nog niet zover is.
Jammer.
Groet,
Henk