Ik wil even een compliment geven aan de vele deelnemers aan dit forum.
Op elke vraag komt wel een antwoord.
Heel fijn.
Heel leerzaam!
Groet Rob
compliment
Moderator: Hans van der Post.
- RobertF
- Imker sinds: 2011
- Aantal volken: 2
- Bijenras(sen): Buckfast
- Contacteer:
compliment
Met vriendelijke groet van uit Boxmeer.
Rob van Veldhuijzen
Rob van Veldhuijzen
- Bart de Coo
- Moderator
- Imker sinds: 2003
- Aantal volken: 15
- Bijenras(sen): Bastaard
- Contacteer:
Re: compliment
Ik zat vanmiddag terug te denken aan dit bericht. Ik vond het behoorlijk aardig en sympathiek en ik herinnerde me nog dat niemand gereageerd had. Ik dacht, ik zal eens wat terugzeggen. Het was nogal een gezoek om het terug te vinden, omdat het ondertussen begraven was onder een lawine van vragen, maar zoals je ziet heb is het gelukt.
Hartelijk dank, Rob. Ik hoor bij het forummeubilair, dus ik mag me aangesproken voelen, denk ik. Over een maandje of zo, als we onze bijen weer eens gaan inspecteren, dan zal het op het forum waarschijnlijk weer storm gaan lopen. Ik hoop dat dit compliment er dan mede voor zal zorgen dat de ouwe rotten klaar staan om al die vragen te beantwoorden.
Groet,
Bart
Hartelijk dank, Rob. Ik hoor bij het forummeubilair, dus ik mag me aangesproken voelen, denk ik. Over een maandje of zo, als we onze bijen weer eens gaan inspecteren, dan zal het op het forum waarschijnlijk weer storm gaan lopen. Ik hoop dat dit compliment er dan mede voor zal zorgen dat de ouwe rotten klaar staan om al die vragen te beantwoorden.
Groet,
Bart