Over de hoeveelheid bloed wat door de aderen kan stromen gesproken,AndreasH schreef:Kun je nagaan hoe snel bloed door je aderen pompt
Zojuist bezoek gehad van een ambtenaar van de gemeente; hij had een klacht ontvangen van mijn buren, ze hebben last van mijn bijen.
Tja, dat wist ik al en had mijn buren verteld dat ik bezig ben de boel te verplaatsen en een schutting te zetten. Maar dan toch de gemeenten er bij halen, vind ik het slechts denkbare wat je kan doen. Beter een goede buur dan een verre vriend. Maar dat is over.
Volgens de gemeentelijke verordening hoef ik slechts een barrière te plaatsen van max 2 meter hoog, dat had ik ook al met mijn buren besproken en de conclusie was dat het te veel zon uit hun tuin zou nemen.
Geduld is een schone zaak, maar amper 1 1/2 later staat er een ambtenaar voor de deur

Gezien mijn tijdelijke invaliditeit, heeft mijn vrouw de ambtenaar in de tuin rondgeleid en zijn tot de conclusie gekomen dat ik gewoon een schutting moet plaatsen. Wel te verstaan langs de erfgrens, dag zon.