Ambtenaar op bezoek

Praktijk-onderwerpen.

Moderator: Hans van der Post.

Plaats reactie
Barbapapa
Contacteer:

Ambtenaar op bezoek

Bericht door Barbapapa »

Over de hoeveelheid bloed wat door de aderen kan stromen gesproken,
Zojuist bezoek gehad van een ambtenaar van de gemeente; hij had een klacht ontvangen van mijn buren, ze hebben last van mijn bijen.
Tja, dat wist ik al en had mijn buren verteld dat ik bezig ben de boel te verplaatsen en een schutting te zetten. Maar dan toch de gemeenten er bij halen, vind ik het slechts denkbare wat je kan doen. Beter een goede buur dan een verre vriend. Maar dat is over.
Volgens de gemeentelijke verordening hoef ik slechts een barrière te plaatsen van max 2 meter hoog, dat had ik ook al met mijn buren besproken en de conclusie was dat het te veel zon uit hun tuin zou nemen.

Geduld is een schone zaak, maar amper 1 1/2 later staat er een ambtenaar voor de deur :!: kom op zeg.

Gezien mijn tijdelijke invaliditeit, heeft mijn vrouw de ambtenaar in de tuin rondgeleid en zijn tot de conclusie gekomen dat ik gewoon een schutting moet plaatsen. Wel te verstaan langs de erfgrens, dag zon. :twisted:
Oude Essink
Erelid
Contacteer:

Re: Ambtenaar op bezoek

Bericht door Oude Essink »

Stierlijk vervelend dit soort zaken; ik hoop, dat je het goed opgelost krijgt; ik denk, dat ook jouw buren een aardige haag leuker zouden vinden.Jammer overigens, dat jouw profiel niet aangeeft in welke gemeente zich dit afspeelt. sterkte,
hennie oes
Barbapapa
Contacteer:

Bericht door Barbapapa »

Oude Essink schreef:een aardige haag
Zoiets in mijn verbeelding, maar dan een paar meer :)
Bijlagen
haag.jpg
haag.jpg (62.18 KiB) 1883 keer bekeken
Barbapapa
Contacteer:

Bericht door Barbapapa »

Oude Essink schreef:Stierlijk vervelend dit soort zaken; ik hoop, dat je het goed opgelost krijgt; ik denk, dat ook jouw buren een aardige haag leuker zouden vinden.Jammer overigens, dat jouw profiel niet aangeeft in welke gemeente zich dit afspeelt. sterkte,
hennie oes
Een gewone coniferenhaag kan ook, is ook iets goedkoper.
De gemeente is Maasdriel

Gr.
Plaats reactie