De komende tijd - en het begrip 'tijd' mag je in dit verband nogal ruim nemen - wil ik - na ampel overleg van de beheerders - zo nu en dan met een klein schrijfsel - vandaar de Romeinse I achter de naam van dit onderwerp - de aandacht vestigen op de Voorpagina, met een plechtige hoofdletter. Want voor het geval je het vergeten was, je bevindt je op bijenhouden.nl, een site met niet alleen forum, maar met nog allerlei andere toeters en bellen.
De eerste reden om zo nu en dan eens op die Voorpagina te kijken, is al het schrijfwerk van Hennie Oude Essink en zo nu en dan Hans van der Post. Als ik op Voorpagina klik, dan zie ik fraai verzorgde tekstjes over de herfstanemoon, de Floriade, de dahlia, de acacia, en de overgang van vaste naar losse bouw. Rechts in het scherm staat een eenvoudige zoekfunctie, waarmee je een tekst gauw kunt vinden. Natuurlijk moet deze collectie de komende 'tijd' flinkere vormen gaan aannemen. Ga eens met je schouderbladen aan de stoelleuning hangen en lees er eens een paar. Geloof me, dat is veel leuker dan The Voice of Holland.
Misschien dat Hennie en Hans het leuk vinden om aan mijn praatje nog de nodige reclame en toelichting toe te voegen.
Overigens vlieg ik zelf nooit rechtstreeks naar het forum, maar altijd naar de Voorpagina. De reden is dat er rechts in beeld zo'n handig lijstje verschijnt met de onderwerpen waar als laatste iets aan toegevoegd is.
Waar zal ik het hierna eens over gaan hebben? Over de downloads? De Groentjes? We zien wel.
Groet,
Bart
De Voorpagina (I)
- Bart de Coo
- Moderator
- Imker sinds: 2003
- Aantal volken: 15
- Bijenras(sen): Bastaard
- Contacteer: