hoi
zo ik heb vandaag 2 kg raapzaag gezaait op stuk van 5x7 m dus dat word een mooie geel stukje
en kommerkruid en zakje bloemen mix van werkbij dus het word een leuke bloemen zee
gr paul
Ik citeer ;
Koolzaad en raapzaad behoren met diverse andere koolsoorten, zoals koolraap, ... Er wordt weinig zaad gebruikt per hectare (4-6 kg) hetgeen hoge eisen stelt aan de afstelling ... Aanmelden voor zaaien van koolzaad; kijk op: http://www.carnola.nl .
ach jaap de vogels zullen ook wel wat weg pikken vooral die houtduiven op de moestuin complex
de beheerder zei vandaag dat de meeste in het begin bang waren dat er bijen kwamen maar nu zijn ze toch wel blij met mij en de bijen ze hebben nu door dat ze meer vruchten krijgen
gr paul
Tinus
laten we maar denken dat dit 1 april grap was.
ad staals
Dag Ad.
Als je in een stad woond kan ik je het niet kwalijk nemen dat je niet weet dat BOEKWEIT winter hard is.
Zoals de foto laat zien die ik vandaag heb genomen en het 2 jaar geleden heb gezaaid zal het wel winter hard zijn.
Ander verklaar je maar eens hoe het kan dat de plantjes nu op het land staan.
Voor die die boekweit willen zaaien kan dat nu, maar ik denk dat het het hele jaar kan.
ik heb nog stukje over dus ik kan van de week wel wat boekweit zaaien dan is het wel bloemen zee van boekweit en raapzaad en dan nog springbalsemien erbij
dan komt het wel goed
gr paul