Stempeluuuuh... de Creatieve imker

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
Plaats reactie
Franschman
Contacteer:

Stempeluuuuh... de Creatieve imker

Bericht door Franschman »

Ja beste Beeleevers. Dit bericht is voor de creatieve imkers onder ons en de imkers die hun kinderen wellicht een leuk tijdverdrijf willen geven in deze donkere en grauwe dagen. Een aantal stempelfabrikanten leveren mooie stempels van bijen en bijenkoninginnen. In combinatie met je naam is daar een aardig EX Libris ( boekstempel) van te maken of een etiket voor je honingpot en ook door de stempelafdrukken te gebruiken in een tekening kan je een leuke compositie bereiken. De mogelijkheden zijn legio en de investeringen beperkt.
Een stempelkussen, een stempel (ca.€10) plus een vel papier laten het creatieve imkerhart sneller kloppen.
Ik kocht mijn stempel ( via Internet) bij een stempelwinkel te Deventer. Laat maar eens zien wat U of Uw kinderen er mee hebben gemaakt :) Succes! :be8:
Jelte Pieter Dijkstra
Imker sinds: 1998
Aantal volken: 0
Bijenras(sen): baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
Contacteer:

Re: Stempeluuuuh... de Creatieve imker

Bericht door Jelte Pieter Dijkstra »

Laat alvast maar eens iets zien :hive: .

Verder wil ik hier ook wijzen op Hans vdP's zijn bijdrage om mooie etiketten te maken. Je kunt Hans deze etiketten toesturen. Hij zet ze dan op het forum.

gr.
JP
Franschman
Contacteer:

Ik zal mijn beste beentje voor zetten. Ik kom spoedig met een stempelcompositie. Kijk ondertussen even naar de site van de Stempel galerie "de Voet"in Deventer. Daar kun je de mooie afbeelding van o.a een bijenkoningin zien. :be9:
Franschman
Contacteer:

Bekijk mijn stempelcompositie eens "Hulde aan de Koningin"! :be9: :D
Plaats reactie