Wat ziet men aan de onderste foto aan de rechterkant?
Ik heb altijd gemeend dat het op 24 dec langer licht wordt.
"de donkere dagen voor kerst" ?
Jelte Pieter Dijkstra schreef:
De 26ste heb ik bestreden en op basis van Jaap zijn foto's waren mijn bijen precies broedvrij.
.
Ik denk dat je verschil moet maken tussen het geciteerde gedeelte en het heden Ik heb dit geciteerd om het geheel duidelijker te makeHeHo schreef:Misschien wat duidelijker omschrijven.
Foto en tekst komen niet overeen.![]()
Groetjes Henk
Jaap v.Popering [u]30 januari 2013[/u] schreef:
Ik heb vandaag weer even een foto gemaakt in het zelfde volk met op drie ramen gesloten broed .
Wanneer ik dan even snel reken zijn deze eitjes ( van de vorige foto ) ongeveer op 1 januari uitgelopen , weer belegd en op 22 januari weer uitgelopen , en hebben wij nu weer larfjes van enkele dagen oud .
Is voor een ieder uit te rekenen wat zijn behandeling voor effect gehad zal hebben . Ik bedoel wanneer er na een behandeling geen mijten gevallen zijn dit niet betekend dat die er ook niet in zullen zitten![]()
![]()
Er van uitgaande dat alle volken net zo ver zijn , maar dat is natuurlijk niet waar , verschillen zullen er blijven .
![]()
Om die reden heb ik dan ook mijn bijdrage met foto van 24 Dec hierbij gekopieerd met enkel open broed .HeHo schreef:Rechtsonder op de foto zit gesloten broed dus is dit volkje niet broedloos geweest.
Ik snap er niks meer van.
De 26ste heb ik bestreden en op basis van Jaap zijn foto's waren mijn bijen precies broedvrij.
???? Misschien wat beter kijken !!!
Jaap v P
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten